Translate

вторник, 6 ноември 2012 г.

Максим Бехар на световна PR среща: Гледайте на Изток, но и в Европа


„Сега всички гледат на Изток, но бих ги посъветвал да отместят погледа си от Азия и да погледнат и в Европа. PR бизнесът в Източна Европа се развива много динамично и твърде много иновативни идеи идват именно от там“, каза българският PR експерт Максим Бехар на Първата световна PR среща на върха (First Global PR Summit) в Маями, на 05.11 т. г..

Бехар бе единственият участник в дискусиите от Източна Европа, въпреки че на форума присъстваха близо 450 души от почти всички страни на света. Той взе участие в сесията за развиващите се пазари заедно с представители на Индия и Китай. Освен това Бехар бе модератор и на две работни закуски, посветени на Източна Европа, които се състояха в рамките на световната среща, организирана от безспорния авторитет в анализите на PR пазарите Пол Холмс. 

„Когато говорим за нови медии, за социални медии, не можем да не отбележим, че точно Източна Европа сега е много напред в тяхното използване. За да направиш успешна кампания в социалните медии, вече не е необходимо да бъдеш единствено и само на локалния пазар, защото нашият бизнес започва все повече да става глобален. Младите хора в Източна Европа са много силно мотивирани да успеят, да се докажат, имат безспорно много иновативни идеи и много успешни проекти за глобални клиенти идват именно от тази част на света“, каза Бехар в своето изложение на форума. Бехар участва и в годишната среща на Борда ICCO, най-голямата PR организация в света, чийто ковчежник и член на Изпълнителния комитет той е от 2010 година.  

Само преди седмица Максим Бехар бе определен от онлайн гласуването на bTV за „Мениджър на годината“ в България, малко по-рано той получи наградата „Бизнес комуникатор на десетилетието“ на Индийската асоциация за бизнес комуникации на тържествена галавечеря в хотел „Тадж Махал Палас“ в Мумбай и стана първият чужденец, отличен с това признание, а месец преди това той бе обявен от престижните световни Stevie Awards за „Мениджър на годината“ в света в областта на  PR, реклама и маркетинг .

Няма коментари:

Публикуване на коментар