Translate

неделя, 4 ноември 2012 г.

Actavis вече е част от Уотсън Фармасютикълс



Финализирана e сделката с американската компания Уотсън Фармасютикълс. В резултат на тази транзакция Actavis вече е част от третата най-голяма генерична фармацевтична компания в света.
Уотсън Фармасютикълс обяви, че ще приеме ново име – Actavis, което ще влезе в сила от 2013.
Компанията каза, че ще започне кампания по рембрандиране на своите заводи и търговски представителства, която ще продължи няколко години и ще премине към търгуване под нов символ на Нюйоркската фондова борса през 2013.
“С нашето разширяване в над 60 пазара по света, осъзнахме многото предимства от обединяването на нашата Компания под едно име за всички заинтересовани страни – клиенти, потребители, платци, настоящи и потенциални акционери. Започнахме обстоен преглед на имената в портфолиото ни и оценихме потенциала на над 2,000 потенциални нови имена. С времето стана ясно, че един от най-големите активи, които придобиваме с Актавис е името, запазено като търговска марка и защитено по целия свят. То поражда в съзнанието три много силни думи: действие, проницателност и сила - уважавани качества както от Уотсън, така и от Актавис. Приемането на името Актавис за глобалния бизнес за генеричните, оригиналните и биоподобните продукти беше логично и икономически ефективно решение.”, каза Пол Бизаро, Президент и Главен изпълнителен директор на Уотсън.
Уотсън въведе отличителен нови дизайн на името Актавис, който отразява историята и на двете компании. Новото лого, създадено от водещата световна компания за корпоративна идентичност Lippincott, говори за бързоразвиващия се бизнес на Компанията и за динамичната й култура. Един по-обстоен поглед разкрива едно “W” излизащо от по-бледо “A”, историческа препратка към наследството от Уотсън и придобиването на Актавис.
Цветът се отличава от цветовете на останалите конкуренти в света на фармацевтичната индустрия и отразява израстването – фундаментална основа за Компанията и нейното бъдеще и ангажираността й да бъде отговорна към околната среда. Резултатът е нова, могъща и в същото време достъпна представа, която отпразнува раждането на един глобален фармацевтичен лидер и визуално определя вниманието, фокусирано върху растеж и успех занапред.

Няма коментари:

Публикуване на коментар