Компанията
спечели и награда за „Най-добър нов продукт - Алкохол“, в партньорство с Браун-Форман България
Кока-Кола ХБК България за пореден път успя да извоюва почетни отличия в
две категории на петото издание на престижния конкурс PROGRESSIVE AWARDS 2023,
чиято цел е да отличава успешните компании и брандове от бързооборотния бранш.
Категориите, в които компанията си спечели заслужено признание, са „Най-добър
FMCG производител“ и „Най-добър нов продукт - Алкохол“, в партньорство с Браун-Форман България за иновацията Finlandia Botanical Wildberry & Rose.
Кока-Кола ХБК България заслужи приза за „Най-добър FMCG производител“ в
оспорвана конкуренция с компании - производители на
потребителски стоки, опериращи на българския пазар както в модерната, така и в
традиционната търговия, реализирали оборот от минимум 10 млн. лв. през 2022г.
Сред критериите за спечелване на отличието са динамиката на продажбите на
годишна база, новодобавените марки в портфолиото, броят търговски обекти,
предлагащи портфолиото на компаниите, приноса за развитието на категориите, в
които те оперират, както и маркетинговите кампании, допринесли за постигането
на най-добри резултати през изминалата година.
Икономическият принос на Системата на Кока-Кола в България се равнява
на 0,5% от БВП на страната за 2022г., като всеки 1 лев, изхарчен за напитки на
Кока-Кола, води до 75 стотинки приходи за България. Компанията не спира да
изпълнява предсрочно и част от поетите си ангажименти за устойчиво развитие,
като отчита намаляване на преките въглеродни емисии с 30%, както и факта, че
100% от опаковките на всички Кока-Кола продукти вече са рециклируеми.
„От името на Кока-Кола ХБК България благодаря за наградата! Тя е
поредно признание за усилията и отдадеността на целия ни екип. Като най-големия
производител на безалкохолни напитки у нас, ние не спираме да се развиваме и се
стремим да предложим на потребителите ни 24/7 портфолио, което да им предоставя
всяка напитка, от която се нуждаят. В същото време, държим всяка част от
бизнеса ни да бъде изградена устойчиво, за да бъде ефективна както днес, така и
в бъдеще“, сподели Емил Колев, ръководител на производствения център на компанията
в Банкя, и добави: „Щастливи сме, че в началото на 2023г. направихме поредна
стъпка към визията ни за „Свят без отпадъци“, въвеждайки новите прикрепени
капачки за цялото ни безалкохолно портфолио, с което улеснихме събирането и
рециклирането на целите опаковки. Всичко това ни дава още по-голям стимул
занапред - да си поставяме все по-амбициозни цели в името на общото ни
устойчиво утре.“
Новата Finlandia Botanical Wildberry & Rose също донесе първото
място за Кока-Кола ХБК България и Браун-Форман България, в категория „Най-добър нов продукт - Алкохол“.
Продуктът среща потребителите с най-доброто от финландската природа в
комбинация с богат аромат на диви горски плодове и нежно ухание на градинска
роза. Иновативният нов бранд стъпва на съвременните
потребителски тенденции за консумация на напитки с по-нисък алкохолен градус,
без захар, изкуствени оцветители и овкусители и е своеобразен мост между света
на джина и водката.
Победителите в петото издание на PROGRESSIVE AWARDS тази година, бяха
отличени след гласуване продължило месец и половина, проведено сред 12 500
мениджъри на компании от бързооборотния бранш, част от базата данни на сп.
PROGRESSIVE.
Няма коментари:
Публикуване на коментар