Две от ключовите
праймтайм предавания на медията също отбелязаха исторически постижения
Финалът на най-гледаното шоу в телевизионния ефир в България „Като две
капки вода“ закри пролетния телевизионен сезон на NOVA. Той бележи историята на медията с най-високите постижения по
гледаемост. С постигнат аудиторен дял от над 30% сред зрителите в активна
възраст /18-49г./, NOVA постави абсолютен
рекорд в историята си. Рекордна е и преднината пред втората телевизия в
класацията, която успява да привлече малко над 21% от телевизионната аудитория.
Две от най-гледаните продукции на NOVA - „Hell’s kitchen“ и „Като две капки вода“ - също подобриха
собствените си постижения през годините, а всички ключови праймтайм продукции –
„Един за друг“, „Много мой човек“ и централната информационна емисия - отбелязаха завидна преднина пред втората телевизия в класацията в
съответния часови пояс.
Идентични са данните и в другата основна целева група на NOVA –
зрителите на възраст между 18 и 59 години.
Зад постигнатия успех през пролетния сезон се отличава професионалната
работа на екипа на NOVA, продуцентите, с които медията за поредна година реализира качествени
формати, подкрепата на партньорите и доверието на зрителите. NOVA ще продължи да предлага на българската
аудитория първокласно и разнообразно телевизионно съдържание, поддържайки висок
продукционен стандарт.
Няма коментари:
Публикуване на коментар