Потребителите на
компанията в тези градове ще имат възможност да се консултират за своите LG уреди на специален сервиз на колела. Като
част от кампанията за доброто, в края й LG ще дари домакински уреди на домове за деца в
неравностойно положение
LG Electronics стартира своята
кампания „Добър жест“ в три български града – Варна, Пловдив и Плевен, от 29
май до 9 юни, с което цели да подобри потребителското изживяване и да
демонстрира основните си ценности за общност и човечност. В рамките на
кампанията, LG ще позиционира изнесен сервиз на колела на
откритата площ пред магазини Техмарт в избраните градове, където всеки
притежател на уред от LG /телевизори и
аудио техника, перални и сушилни машини, хладилници, монитори/, извън гаранция
и нефункциониращ оптимално, ще има възможност да провери състоянието му, а
екипът от професионалисти на компанията, да извърши ремонт, ако такъв е
възможен. Като продължение на милия жест, за да разпространи доброто, LG ще дари домакински уреди на домове за деца в неравностойно положение в
същите градове и ще насърчи потребителите да споделят своя пример за добро дело
в социалните мрежи.
Програмата на караваната на LG стартира от град Варна
/29 и 30 май, бул. Цар Освободител 263/, последванa от Пловдив /1 и 2 юни, ул. Недко Каблешков
10-12/ и Плевен /8 и 9 юни, бул. Европа 6/. Всеки, който е заинтересован и иска да
провери изправността на своите устройства, трябва да се обади на LG център за
обслужване на клиенти 0700 1 54 54, да провери дали отговарят на изискванията и
да планира час за посещение на LG сервизен офис на колела. Кампанията е
достъпна за LG продукти*, закупени след 1 януари 2018 година
и чиято редовна гаранция вече е изтекла, както и за уреди, които все още са в
гаранция и нямат физически наранявания. Ако е възможно уредът да бъде поправен,
професионалистите на LG ще го направят
напълно безплатно.
„Философията на нашата компания е базирана на хората, иновациите и
желанието да направим живота по-лесен и по-красив. Това означава да правим за
потребителите си най-добрите продукти, предоставяйки им перфектното
потребителско изживяване навсякъде и по всяко време. В България имаме
изключително лоялни клиенти, които познават марката добре и разчитат на нея,
затова искаме да им се отблагодарим за доверието с този мил жест. Компанията ни
винаги се вслушва в нуждите на клиентите си,“ сподели Данаил Димитров, Service
Manager в LG България.
Освен да подобри потребителското изживяване, целта на кампанията е да
демонстрира най-важните ценности на LG – стремежа към общност и човечност,
както и да мотивира хората сами да направят мил жест и да продължат доброто. По
време на кампанията, с хаштаг #LGДобърЖест, всеки потребител може да сподели
своя пример за мил жест и да продължи пътеката на добрите дела.
В допълнение към горните активности, LG ще дари домакински уреди на домове за деца в неравностойно положение,
във всеки от градовете на кампанията. Компанията иска да подкрепи работата на
тези институции, както и да покаже необходимостта от по-голяма солидарност към
по-уязвимата част на обществото ни.
LG слага голям фокус върху човечността и
технологиите, които са в основата на компанията, а сегашните и бъдещите
потребители са най-голямото вдъхновение зад иновациите и клиентското
обслужване. Именно това поставя и началото на тази нова традиция, с която LG връща оказаното им доверие и демонстрира как добрите дела винаги
създават още добри дела. Философията на компанията се базира върху вярването,
че всеки може да направи мил жест, но и да вдъхнови всички около себе си да
направят същото. Няма малки и големи добрини, всяко добро е еднакво важно,
защото променя света и го прави по-красив.
На домовете за деца във Варна, Пловдив и Плевен, LG Electronics ще дари домакинските и технологични уреди, от
които имат нужда – климатици, перални и сушилни машини.
--------------
*Пълните условия за участие в кампанията могат да бъдат открити на: www.lg.com/bg.
Няма коментари:
Публикуване на коментар