Translate

събота, 27 май 2023 г.

JYSK България представи новата си колекция градински мебели и дизайн тенденциите за летния сезон 2023

Веригата анонсира и новия си B2B департамент в Българияи и плановете си до края на годината за още 6 нови и 5 обновени обекта у нас
 
 
На официално събитие в градината на Резиденцията на посолството на Кралство
Дания в България скандинавската верига за домашно обзавеждане
JYSK представи новата си лятна колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и двете дизайн тенденции за 2023.
Новата колекция градински мебели, която почитателите на скандинавския дизайн и усещане за хармония могат да открият както във физическите магазини на JYSK България, така и онлайн, налага изчистени линии, семпли цветове и материи, вдъхновени изцяло от природата. Водещите серии за сезона пролет/лято 2023 UGILT, VEDDUM, YDBY и ILLERUP съчетават природните цветове и форми с уникалния скандинавски дизайн, която комбинация придава по-мек и спокоен вид на градината и терасата.
Сред новите серии на колекцията са мебели като холната гарнитура ILLERUP с масивен плот от тиково дърво, както и столовете ILLERUP, които са от акациево дърво. Новите серии включват още артикули, изработени от океанска пластмаса, рециклиран алуминий и рециклирано FSC©-сертифицирано дърво /FSC® N001715/.
Следвайки очакванията на своите клиенти, JYSK представи и първата си кръгла външна маса с опция за добавяне на удължително крило, TAGEHOLM. Тази година JYSK представят и нова серия чадъри с ресни, като STENSTRUP и YPPENBJERG, подчинявайки се на романтичната бохемска тенденция, която става все по-популярна. Чадърите на JYSK са и лесен начин за себеизразяване чрез избор на различни цветове и шарки, спрямо спецификата на всяка градина или тераса.
Всички дървени градински мебели от новата колекция на JYSK са FSC©-сертифициранi. FSC е съкращение от Forest Stewardship Council – oорганизация с нестопанска цел и система за етикетиране на дървесина и хартия, които произхождат от устойчиво горско стопанство или други отговорни източници. В горите на FSC не се изсичат повече дървета, отколкото гората може естествено да замени, и са определени строги изисквания за използване на пестициди и химикали за опазване на водната среда.
“Тази година лятото закъсня, така че през 2023г. мисля, че ще се опитаме повече от всякога да се възползваме и да се насладим на топлите, слънчеви месеци и да прекараме повече време на открито. В тазгодишната колекция добавихме нови продукти с естествен вид, които отговарят на днешните скандинавски тенденции и придават на откритото пространство по-приветлив и спокоен вид. Допълнително разнообразихме обзавеждането за градина и двор и включихме артикули с модерен дизайн, който е много интересен и високо оценен от потребителите. Каним клиентите в нашите магазини и онлайн магазина ни, където могат да открият много идеи и да се вдъхновят за своята градина, тераса или балкон. Подготвили сме много хубави продукти и страхотни предложения за тях.”, каза Ралука Даскалу, Мениджър комуникации за JYSK Румъния, България и Турция.
Новите дизайн тенденции – RELEASE и BELONGING, както подсказват и имената им, също носят своя корен в хармоничния баланс на природата.
В последните години несигурността повлия на света и начина ни на живот и може би
вече е време за усещането за
RELEASE /освобождаване/. За да се наслаждаваме на моментите на щастие с близките и приятелите ни. Тази тенденция носи и своята ретро нотка, предлагайки ватирани повърхности и вдъхновените от 70-те години оранжево и розово, като същевременно ги комбинира с нюанси на сините тонове, пясъчните нюанси и светло сивото.
Стремежът пък към усещането за сигурност и любов е в основата на втората тенденция, BELONGING /принадлежност/. Тя създава комфортно пространство, където да се насладим на бавното темпо и положителната енергия. Фокусът е върху материали като дърво и текстил от естествени влакна в комбинация с ресни и набраздени ръбове. Цветовете са класическите скандинавски нюанси на зелено, светло синьо и неутрални тонове на кафяво и сиво.
Плановете за развитие на JYSK България до края на следващата финансовата година.
След експанзията си на турския пазар в началото на месеца, която се осъществи с ключовата подкрепа на екипа на JYSK България, компанията обяви и откриването на поне още 6 обекта у нас до края на следващата финансова година и обновяването на още 5 от настоящите, като част от постепенното обновяване на всички обекти на веригата, открити преди 2018г.
Фокусът, пък, през лятото ще е обновяването на 4 от по-старите магазини на веригата и преобразяването им в най-новата концепция на JYSK, Store 3.0. Първото откриване на подобен обект в България ще е на 1 юни, когато JYSK България ще отвори отново магазина си в Пазарджик, изцяло преобразен в новата концепция.
Резултатите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. Трите най-купувани категории за 2023г. към момента у нас са мебели, градинско обзавеждане и матраци. До момента, от стъпването си на българския пазар през 2005г., JYSK има 51 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 700 служителя.
Нов B2B департамент в JYSK България.
В началото на месец май JYSK въведе в България новата си B2B услуга, ориентирана към компаниите. Новият Business to Business отдел стартира през май и е посветен на корпоративни клиенти, както частни, така и публични компании. Отделът има за цел да улесни закупуването на артикули от JYSK от различни организации, които целят големи обеми или които се нуждаят от специализирана консултация.
“B2B отделът е за юридически лица, на които можем да предложим гъвкавост в доставките, по-големи количества и специализирани консултации. Отделът ще се насочи първо към клиентите в сферата на HoReCa. На следващ етап ще започнем още по-активна работа с различни институции като центрове за възрастни хора, домове за деца, общини, детски градини, училища и болници”, каза Кристина Станкова, Business to Business Мениджър, JYSK България.
Нова, 48-ма държава за JYSK, Турция.
Отново в началото на месец май скандинавската верига JYSK стъпи и на турския пазар, откривайки първите си обекти в два търговски центъра в Истанбул. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, който досега заемаше тази позиция в JYSK
България. Служители на
JYSK от България и Румъния помогнаха за подготовката на откриването на първия магазин в Турция. Дейностите на JYSK в Турция се координират от мениджърския екип в Румъния и България. Така, от май 2023г. местната организация се нарича JYSK Румъния, България и Турция.
 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар