Търговската
верига в партньорство с БЧК са събрали над 5.5 тона хранителни продукти в
периода януари-март 2023 г.
BILLA България продължава активно своята съвместна
инициативата с Българския Червен кръст „Купи и дари“, като само за първото
тримесечие на 2023г. е подпомогнала над 1500 социално слаби лица и хора в
нужда. За този период са били дарени над 5.5 тона качествени и трайни
хранителни продукти. Основната цел на инициативата е да допринесе за
подобряване на живота на хора с доходи под прага на бедността, с увреждания и
тежки здравословни проблеми, многодетни семейства с нисък доход, самотни
родители и възрастни.
„Щастлив съм, че за седма поредна година продължаваме устойчивото си
партньорство с Българския Червен кръст. Кампанията „Купи и дари“ е близка до
сърцето ни, тя е израз на нашата ангажираност към обществото и желанието ни да
достигнем до тези българи, които имат най-голяма нужда от нас. Благодаря за
активното участие и подкрепата на клиенти ни, които
припознават каузата „Купи и дари“ и дават личния си принос в нея,“ споделя
Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
На официална церемония в София, BILLA България беше единствената ритейл компания, която получи грамота за
дългогодишното партньорство, подкрепата и съпричастността към хуманитарните
каузи на Българския Червен кръст. Отдадеността на търговската верига и
клиентите ѝ в каузата водят до положителна промяна в живота на хиляди
семейства, изправени пред прага на бедността, от 2016г. насам.
BILLA България предлага на клиентите си възможността
да подкрепят благотворителната инициатива, като закупят и дарят продукти от
първа необходимост. Списъкът включва брашно, варива, макаронени изделия, захар
и захарни изделия, олио, зеленчукови и месни консерви. Компанията се ангажира
да добавя хранителни продукти към събраните дарения в своите обекти веднъж
месечно, а разпределението се извършва от Българския Червен кръст, като се
взимат предвид нуждите на индивидуални лица и институции. Търговската верига разполага с магазини в 25 от 28-те области на
територията на страната, което спомага за включването на голям процент от
населението в кампанията „Купи и дари“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар