От вчера, днес и утре /28 май/ на паркинга пред магазина на веригата на
ул.
"Резбарска" №1В, посетителите ще открият пъстра палитра от уникални ръчно изработени бижута и аксесоари в подкрепа на хора в неравностойно положение, както и богато разнообразие от свежи фермерски плодове и зеленчуци, мандраджийски продукти, месни деликатеси, ядки, мед, вино и много други.
"Резбарска" №1В, посетителите ще открият пъстра палитра от уникални ръчно изработени бижута и аксесоари в подкрепа на хора в неравностойно положение, както и богато разнообразие от свежи фермерски плодове и зеленчуци, мандраджийски продукти, месни деликатеси, ядки, мед, вино и много други.
Едни от първите свежи български череши ще бъдат акцент на фермерския
пазар този уикенд в София. Те са от овощната градина на Десислава Караманска от
Пловдив, която за пръв път се включва в традиционната инициатива на Lidl в
подкрепа на българските производители. Нов за клиентите на веригата ще бъде и
щандът на фондация „Каритас” София, от който те ще могат да закупят плетени
чанти за пазаруване, шити градски чанти за малки и големи, портмонета с шарени
десени, пъстри текстилни лалета, кожени и керамични аксесоари. Те са
произведени от хора в неравностойно положение, като част от трудовата им
интеграцията.
Традиционно, фермерският пазар на Lidl ще предложи на посетителите и
богато разнообразие от родни продукти, сред които плодове и зеленчуци от Стефан
Нямов от гр. Куклен, мед и пчелни продукти от кошерите на Христина Якофова от
Пловдив, пивко вино от с. Левуново, както и билкови тинктури от “Билка
чудодейка” и бутикови сапуни с шафран и магарешко мляко от Девин. Сред
изкушенията за любителите на българските продукти ще има и разнообразие от ядки
от щанда на Петър Ненков от Айтос, фермерски млечни продукти от с. Строево,
месни деликатеси от гр. Рила, уникален сироп от лавандула и още много сладки и
солени дарове, съхранени в пъстрите бурканчета на “Том консерв”.
Традиционната инициатива на Lidl се провежда за четвърта поредна година
в подкрепа на български производители, фермери и творци, като им предоставя
възможност да се срещнат лице в лице с клиенти от големите градове. Тази година
са предвидени общо 14 събития в София и на няколко крайморски локации в летните
месеци. Освен че предоставя своите паркинги, веригата подкрепя родните
производители като поема и всички разходи по организацията на събитията.
Посещаемостта им расте всяка година, като до момента те са дали възможност на
десетки хиляди потребители от София и от някои от най-популярните морски
курорти, да пазаруват свежи и качествени продукти директно от над 123 фермера
от 58 населени места.
В отговор на нарастващия интерес през 2023г. фермерски пазари на Lidl
ще има и на две нови морски локации – в град Варна и Балчик, като се очаква те
да се проведат през юни и юли. През летните месеци срещи лице в лице на
производители с клиенти ще има още и на паркингите пред Lidl в с. Равда,
Созопол и в курорта „Св. Св. Константин и Елена”.
Няма коментари:
Публикуване на коментар