Високото признание идва малко след като
операторът обяви дългосрочния си ангажимент за устойчивост към своите клиенти,
служители и околната среда
Стратегията на
Yettel за устойчиво развитие получи най-високото отличие в конкурса ESG Awards на PwC. Усилията на
оператора за изграждане на бизнес в баланс с бъдещето бяха оценявани по над 50
критерия, с което Yettel защити дългосрочния си ангажимент за устойчивост към
своите клиенти, служители и околната среда.
„За нас е голямо
щастие да получим признание в областта, която най-добре показва същността на
една компания и пътя, по който е избрала да върви. В Yettel вярваме, че всичко
в света трябва да съществува в баланс: с природата, с хората, в баланс с
бъдещето ни. Посвещаваме тази награда на служителите на Yettel, които взеха
присърце темата за устойчивото развитие и с много решителност сътвориха
стратегия не с празни думи, а с конкретни измерими цели. Признанието тази вечер
ни мотивира още повече да постигнем резултатите, към които се стремим, и така
да променяме средата около нас към по-добро“, заяви Михаела Калайджиева, главен
директор „Корпоративна политика“, която прие наградата на официална церемония
по награждаване на победителите.
В ESG Awards на PwC
България се включиха близо 70 компании, които прилагат ефективна ESG стратегия
и предлагат иновативни продукти и услуги с положително въздействие върху
околната среда и обществото. Отличията бяха присъдени в четири категории, като
Yettel завоюва първото място сред телекомите в категория „Стратегия“.
Високото признанието
идва малко повече от месец след като операторът обяви официално първия си доклад за устойчивост заедно с
петгодишната си стратегия за устойчиво развитие. Тя е изградена върху четири основни стълба:
грижа за околната среда, хора, развитие на технологиите за устойчиво бъдеще и
управление, основано на почтеност и прозрачност. Във всяко едно от
направленията компанията е заложила конкретни и измерими цели, с които да
намали въздействието от дейността си и да постигне по-устойчиво бъдеще за
своите клиенти, служители и за околната среда.
Един от акцентите
сред таргетите на телекома е събирането до 2028г. на поне 127 тона електронни
отпадъци, които са най-бързо растящият поток от отпадъци в световен мащаб /statista.com/.
Сред целите, свързани с хората, е подобряване на баланса между мъжете и жените
на технологични позиции в компанията. Телекомът не само поема ангажимента да
реализира своите цели, но и си поставя като мисия да приобщи към въпросите за
устойчивостта своите служители, потребителите си и обществото. Yettel планира
да достига с полезна информация за устойчивия начин на живот до
2 500 000 души годишно, а хората в компанията да даряват по 1000
работни часа всяка година за екологични и социални каузи. Операторът е
фокусирал усилия и във внедряването на иновации в технологиите, онлайн
защитата, и развитието на 5G мрежата си, която да стане достъпна до 85% от
населението в България до 2026 г.
Повече за доклада за
устойчивост и стратегията за устойчиво развитие на Yettel можете да видите тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар