Кампанията
„Schweppes Pink Tonic Style“ заслужи престижното отличие в седмото издание
на конкурса на Българската асоциация на рекламодателите
Системата на Кока-Кола в България получи поредно признание за работата си - този път от Българската асоциация на рекламодателите /БАР/. В рамките на седмите награди за
изключителни постижения в маркетинговите комуникации - BAAwards’21-22, кампанията
„Schweppes Pink Tonic Style“ спечели златната награда в бизнес конкурса за рекламодатели в
категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на
съществуващ бранд в установена категория“.
Всяка година Schweppes пуска иновация в портфолиото си с установен план за
комуникация и изпълнение. През 2021г. Schweppes Pink Tonic Style стартира с гаранция за успех
преди всичко благодарение на невероятния си вкус, но и в резултат на 360-градусовата си
комуникационна стратегия, обхващаща редица медийни активности за генериране на висока
осведоменост за продукта, силен дигитален и инфлуенсър план за ангажиране на потребителите
и отлично BTL изпълнение в обектите и в заведенията на пазара.
Предимствата на кампанията бяха оценени от 11-членно експертно жури, съставено от
водещи професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата, сред които представители на
големи рекламодатели, комуникационни агенции, агенция за пазарни проучвания, както и от
академичните среди.
„Дадохме най-доброто от себе си, за да предоставим на клиентите и
потребителите си възможността да отнесат вкъщи изживяването, което носи Schweppes
Pink Tonic Style. Обогатявайки нашето 24/7 портфолио, осигурихме и атрактивно
позициониране на бранда в нашите клиенти от Хорека (хотели, ресторанти, кафенета), за
да бъде предлаган в унисон с модерната коктейлна култура. Така превърнахме иновацията
ни в едно от най-успешните нововъведения на марката в България за последните 5 години и
в постоянен член от портфолиото на Schweppes“, каза Христина Георгиева, директор
„Маркетинг“ в Кока-Кола ХБК България.
Няма коментари:
Публикуване на коментар