Translate

вторник, 15 февруари 2022 г.

Eurosport и discovery+ отбелязват по-висок рейтинг в стрийминга, спрямо предишната Зимна Олимпиада, само за първата седмица на Игрите Beijing 2022

        Само за първите 4 дни на Зимните Олимпийски игри Beijing 2022 са отчетени повече зрители в стрийминг платформите, отколкото общо за цялата Олимпиада в Пьонгчанг

        Новите потребители също са повече, отколкото за цялата предишна Зимна Олимпиада

        8 пъти повече е потреблението в стрийминг платформите, спрямо същия период по време на Пьонгчанг 2018

        Аудиторията на линейното излъчване на Eurosport остава стабилна, въпреки общия спад от около 10% на ТВ потребление, спрямо 2018

 

 

Огромен ръст в нивата на ангажираност на зрителите отчитат дигиталните платформи на Eurosport и discovery+ по време на откриващата седмица на Зимните Олимпийски игри Beijing 2022. Ръст, който се наблюдава и при гледаемостта на линейно излъчване в цяла Европа. Първата седмица на Игрите бе силен старт за европейската телевизионна мрежа на Discovery, както и за стрийминг портфолиото, водено от discovery+, стрийминг Дома на Олимпийските игри.

Осем пъти повече зрители гледат олимпийско съдържание, в сравнение със същия период на Зимните Олимпийски игри в Пьонгчанг 2018г., като общият брой нови абонати на платено стрийминг съдържание от каналите на Discovery вече надминава нивата от 2018г., като тепърва предстои още една седмица от Игрите в Пекин.

Близо три четвърти милиарда стрийминг минути са изгледани от абонаментните услуги на Discovery досега, което е над 18 пъти повече от същия период на предишната Зимна Олимпиада. Средно на зрител се отчитат двойно повече минути гледаемост на стрийминг услугите на Eurosport и discovery+, а с около 29% е ръстът при телевизионното съдържание. Олимпийските новини и кратки видеоклипове на Eurosport.com със свободен достъп също са удвоили обхвата си на потребители.

Средната линейна аудитория на Eurosport остава силна и е в съответствие с поспредишните Зимни Олимпийски игри, въпреки че общото потребление на телевизия е намаляло с повече от 10%, спрямо 2018г. Дяловете аудиторията на телевизионното съдържание в скандинавските страни, включително Швеция и Норвегия, където Discovery е достъпна и като платената телевизия, и с безплатно излъчване, бележат рекордни ръстове, спрямо Пьонгчанг 2018: 87% в Норвегия, 83% в Швеция и 71% във Финландия.

От началото на Олимпиадата близо 2 пъти повече хора са посетили Eurosport.com, в сравнение със същия период по време на Игрите Пьонгчанг 2018.

Жан-Бриак Перет, президент и главен изпълнителен директор на Discovery Streaming & International, сподели: „Олимпийските игри започват силно във всички наши платформи, като discovery+ е в челните редици на този ранен успех, тъй като растежът на нашата стрийминг услуга продължава значително. Този факт потвърждава силата и стойността на интегрирането на спорта в нашата развлекателна услуга discovery+. Само през тази първа седмица повече от 1/3 от новите абонати на discovery+ Olympics вече са консумирали и друго развлекателно съдържание в платформата.

Андрю Георгиу, президент на Sports, Discovery, каза: „Нарастването на публиката и ангажираността, които отчитаме по време на първата седмица на Игрите, наистина демонстрира допълнителната стойност, която Discovery носи на своята публика и на всички свои партньори. Чрез нашата мрежа от безплатни ефирни платформи, Eurosport, discovery+ и безплатни цифрови и социални платформи, ние привличаме повече хора към нашето олимпийско съдържание и за по-дълго време.“

„Това е доказателство и за успешната комбинация от изключително покритие, въздействащите истории, фокус върху локалните герои, иновативните технологии и изключителния състав от звездни експерти в спорта. Нямаме търпение да докоснем зрителите и до оставащата част от състезанията и всички велики истории, които предстоят в Игрите.", добави той.

Discovery представя Зимните олимпийски игри Beijing 2022г. на 50 пазара в Европа*, включващи 11 национални продукции и покритие на 19 езика. Това е единственото място в Европа, което предлага „Всички Олимпийски игри“, достъпно на discovery+ и неговите цифрови услуги на Eurosport**.

--------------

* Discovery ще излъчва Олимпиадата в Пекин 2022 в цяла Европа, с изключение на Русия
**
Олимпиадата в Пекин 2022 ще се излъчва по discovery+ в Дания, Финландия, Италия, Нидерландия, Норвегия, Швеция и Великобритания. Във всички останали евроепйски държави, с изключениен на Русия, Зимните Олимпийски игри в Пекин 2022 ще са достъпни на дигиталните платформи на Eurosport. Телевизионното съдържание на Eurosport е достъпно във всички територии.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар