Translate

четвъртък, 1 октомври 2020 г.

SIMON и новата ѝ DIVA

Младата изпълнителка пуска 6-и авторски сингъл и пръв проект за KINGS RECORDS

 

Естествено кестенява, дълга до кръста коса /по време на изолацията скъсена до рамeнете/; предизвикателни извивки; натурални съблазнителни устни; татуси с тайна символика, 162-сантиметрово миньонче, зодия Дева, с котешки поглед и също толкова вълнуваща походка… Така биха описали SIMON, ако беше модел или актриса, но тя е певица и тогава си заслужава да се каже: чуйте и вижте новия ѝ хит DIVA, първи като част от страстното музикално семейство на KINGS RECORDS и пореден за една от най-атрактивните R&B изпълнителки.

--------

Youtube link

DIVA

SIMON вече има няколко успешни парчета зад гърба си /TRENDY; В съня ми; Cleopatra/, като стабилно и професионално започва да се занимава комерсиално с музика още като  16-годишна. Днес, вече 19-годишна, има зад гърба си призови места от международни музикални конкурси, пет авторски парчета с реални гледания и „чисти“ реакции в социалните мрежи . „Разчитам само на таланта си, макар че поддържам външния си вид - споделя SIMON. - Зная, че живеем в XXI век и максимата „сексът продава“ е като закон, но аз не смятам, че за един млад изпълнител визията и сексът трябва да са водещи за творчеството му. Аз съм много упорита и цял живот съм се занимавала с музика. Това е нещото, което искам да правя и съм сигурна, че го мога.“

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар