Лидл България е
най-популярният бранд във Facebook сред хранителните вериги, според класация на
Forbes България, публикувана днес на сайта на медията. Проучването показва
българските марки с най-много фенове в социалната мрежа и отличава брандa Lidl
сред водещите в класацията, с над 400 хил. последователи на официалната
Facebook страница на компанията.
„Новината е страхотна.
Благодарни сме на феновете – именно те ни мотивират всеки ден да търсим още
по-готино и креативно съдържание, с което да ги караме да се усмихват и
вярваме, че така успяваме да ги докоснем и емоционално. Именно ей такива новини
ни напомнят, че вървим в правилната посока, но и ни мотивират да продължаваме
напред. Разбира се, само ние знаем колко труд и емоция стоят зад това
постижение”, сподели Елена Василева, Social Media Manager в Лидл България.
В класацията са включени
компании, които имат българска страница в социалната мрежа, маркирана като
бранд, като подреждането е направено на база броя на феновете на всяка страница
към края на май 2020 г. Включени са само страници, на които е публикувана поне
една нова публикация през последните 90 дни до създаването на класацията.
Данните за броя на феновете са взети от Socialbakers.
Няма коментари:
Публикуване на коментар