Най-новата продукция предизвика интереса на над 2
млн. зрители
Тази пролет NOVA продължава традицията да предлага на
зрителите и да утвърждава иновативни телевизионни продукции. Пролетният
телевизионен сезон стартира успешно за NOVA тази събота с най-новия развлекателен формат
в българския телевизионен ефир. „Един за друг“ ще подложи на изпитание
взаимоотношенията на 12 двойки и ще им даде шанс да докажат любовта си
и да спечелят от 50 до над 100 000 лв.
Според данните на
независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria
премиерният епизод в събота е с аудиторен дял 37,9% сред аудиторията в активна
възраст /18-49 г./, което е близо 4 пъти над резултата на втората по гледаемост
телевизия по същото време. Заедно
с водещия Емил Чолаков, средно за целия интервал на излъчването, предаването
предизвика поне за малко интереса на над 2 милиона зрители /4+/.
Данните сочат още, че
средно за двата почивни дни, в които NOVA излъчи първите два епизода от най- новия формат в България, „Един за друг“ привлича над една трета от
зрителите на възраст 18-49 години, гледали телевизия по това време и това е с
66% повече от дела на бТВ в часовия интервал на излъчване.
Тази вечер в 20.00 ч. ефира на NOVA стартира и осмият сезон на шоуто за звездни
преобразявания „Като две капки вода“. Сред другите дългоочаквани продукции през
пролетния сезон са сериалите „Ягодова луна“, „All Inclusive”, „Откраднат живот: Системата“, третият сезон на
кулинарното състезание „Hell’s Kitchen” и документалното риалити „Шеф под прикритие“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар