Победителят получава 30 000 лв., всички петима
финалисти стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА
"Неща с душа"
са големият победител в шестото издание на ПРОМЯНАТА - най-голямата социално
отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change България.
Кунка Великова и
Николинка Димова от „Неща с душа“ създават образователни игри и материали,
които помагат на децата да учат по-лесно и чрез игра. Чрез тях децата могат да
развиват важни умения като фината си моторика, координацията, речта,
въображението си. Спомагат и за научаването на буквите, цифрите, интересни
факти за природата и света. Материалите са адаптирани към образователната
система и могат да се използват от всички деца, за да упражняват наученото в
клас. Но са особено полезни за деца със специални потребности, които се
затрудняват да усвояват учебния материал от учебниците и хартиените помагала.
Всички материали са създадени в партньорство със специалисти и са ръчно
изработени с много любов от хора с увреждания.
"Неща с душа"
бяха избрани сред 136 кандидатствали в шестото издание на конкурса след осем
етапа на селекция. В предпоследния етап – онлайн гласуване, което се проведе
между 14 януари и 3 февруари - публиката имаше възможност да подкрепи своя
фаворит сред петимата финалисти в конкурса - "Академия за Родители",
"Академия Миротворци", "Неща с душа",
"Пукльовците" и "Тинузавър". Общо 28 401 души дадоха своя
глас и класираха на финала "Неща с душа", "Тинузавър" и
"Академия за родители", които получиха най-много гласове. На 13
февруари тримата бяха оценени от
възрастно и детско жури, които взеха финалното решение "Неща с
душа" да бъде големият победител в ПРОМЯНАТА 2019/2020.
Победителят беше обявен
на специална Церемония на ПРОМЯНАТА вечерта на 13 февруари, в която се включиха
любими лица от ефира на NOVA като журналистите Невена Василева и Лора Инджова, както и актрисата
Диана Димитрова.
“За нас в Нова Броудкастинг Груп ПРОМЯНАТА е
преди всичко мисия и отговорност. Благодаря на всички колеги от компанията,
както и на Reach for Change за всеотдайната работа вече шест поредни
години. Всички ние, заедно със социалните предприемачи, сме обединени от една
кауза и знам, че общността на ПРОМЯНАТА ще става все по-голяма. Ако в момента
децата и младежите, на които инициативата е помогнала, са близо 200 000,
вярвам, че с общи усилия те ще станат много повече.” – сподели изпълнителният директор на Нова
Броудкастинг Груп Николай Андреев на церемонията по награждаването на
победителя.
“България заема ключово място в глобалната
мрежа на Reach
for Change. 38% от всички подкрепени деца
в нашата мрежа през 2019 година, са подкрепени от социалните предприемачи в
България. Гордеем се с нашата общност от смели, умни и отдадени на каузите си
герои, които се борят за това децата да имат възможност да достигнат своя пълен
потенциал." – допълни Мари-Луиз Харитсо, регионален директор на Фондация Reach for Change за Европа.
"Неща с душа" ще получи безвъзмездно финансиране от 30 000
лв., а "Тинузавър" и "Академия за родители" – по 15 000 лв.
Освен финансовата
подкрепа и петимата финалисти - "Академия за Родители",
"Академия Миротворци", "Неща с душа",
"Пукльовците" и "Тинузавър" - стават част от Инкубатора на ПРОМЯНАТА за период между една и пет
години. Те ще получат обучения, консултации от бизнес ментори, достъп до
международната мрежа от социални предприемачи на Reach for Change и медийна
подкрепа, благодарение на Нова Броудкастинг Груп.
Няма коментари:
Публикуване на коментар