Близо
100 професионалисти, обединени от обща кауза - превръщане на България в уникална и предпочитана
международна туристическа дестинация се събират в Зеленото сърце на България, за
да вземат участие в Седмата работна среща между бизнеса и местната власт.
Между 7 и 9 октомври 2019 г. в к.к. Пампорово, под мотото Сътрудничеството между обществения и частния сектор – платформа за устойчиво туристическо развитие ще се проведе Седмата работна среща между бизнеса и местната власт.
Между 7 и 9 октомври 2019 г. в к.к. Пампорово, под мотото Сътрудничеството между обществения и частния сектор – платформа за устойчиво туристическо развитие ще се проведе Седмата работна среща между бизнеса и местната власт.
Планиран като инструмент
за постигане на една от стратегическите цели на Асоциацията на Българските
туроператори и туристически агенти /АБТТА/ – перспективно и устойчиво
туристическо развитие, още със своето
първо издание през 2013 г., форумът е признат като необходима, иновативна и
ефективна формула за разширяване и надграждане диалога между основните групи
участници на туристическия пазар: общините – основен фактор за изграждане на
висококачествен и конкурентоспособен регионален туристически продукт,
туроператорите, осигуряващи неговата пазарна реализация и организациите,
създаващи бъдещите професионалисти за туристическата индустрия.
В рамките на работната
програма, български туроператори и общински администрации ще потърсят решение
на проблеми, възникващи при разработването на програми, основани на регионални
туристически ресурси, и подпомогнати от изтъкнати представители на българските
академични среди, ще съгласуват действия за повишаване ефективността на своите
професионални взаимодействия.
Участниците в срещата ще имат възможност да присъстват на
официалната церемония по излъчване на победителите на Национален конкурс за
Община с най-добра маркетингова политика 2019.
Създаден с решение на
Четвъртата работна среща в Троян през 2016 г., конкурсът е част от стратегията
на АБТТА за повишаване конкурентоспособността и разнообразието на националното
туристическо предлагане и има за цел да насърчи усилията на общинските
администрации за по-успешно маркетингово позициониране и да
подпомогне тяхната дейност с достъпни научно-практически маркетингови решения.
За осъществяване целите
на инициативата - на националното туристическо предлагане ще работят делегати
от 17 български Общини със значителен туристически потенциал, над 35
професионалисти от водещи български туроператорски фирми - членове на АБТТА и
други партньорски сдружения, журналисти от основни български медии.
Професионалното
образование трябва да е съобразено с нуждите на бизнеса, смятат българските туроператори
и водени от разбирането за значимостта на практическото обучение, предоставят
възможност на бъдещите професионалисти в туризма да придобият знания в реална
бизнес среда, да се запознаят с водещи български туристически агенции и
защо не - да открият своето бъдещо работно място.
Седмата работна среща се
провежда със съдействието и организационна подкрепа на Община Чепеларе, избрана
от българските туроператори за домакин на деловата проява заради подкрепата,
оказвана на българския туристически бизнес и в израз на уважение към
провежданите от Общината политики за превръщане на България в предпочитана
Европейска туристическа дестинация.
Няма коментари:
Публикуване на коментар