Translate

събота, 13 октомври 2018 г.

И количките за пазаруване в супермаркетите - „поумняват“


Американската верига Walmart е патентовала технология за "биометрична дръжка за обратна връзка" за количките в големите хранителни вериги, съобщава онлайн изданието CNET.
Посредством сензори в дръжката им ще се измерва сърдечния ритъм,телесната температура, скоростта на движение, силата, с която се стиска дръжката и местоположението на клиента. Данните ще се обработват в централен сървър, който ще преценява доколко даден клиент е доволен от престоя си в магазина, какво задържа вниманието му и др. В случай, че системата реши, че клиентът не е доволен, ще може да сигнализира на служител, който да отиде при него и да му предложи помощ. При измерване на високи нива на стрес служителите ще правят промени в  осветлението, музиката или  интериора.
За сега Walmart не коментира, кога и дали планира да използва новата технология реално на практика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар