Translate

четвъртък, 31 май 2018 г.

Всяка седмица топ 5 продукта с намаление от 25 до над 40% в Lidl България


Брошурата със седмичните предложения на веригата вече е с изцяло нов формат и обновен дизайн 

Компанията въвежда ново предложение за своите клиенти - специална оферта на 5 ключови продукта с изключително атрактивни цени, като отстъпките започват от 25% и могат да надхвърлят 40%. Новата оферта Супер 5 ще е постоянно предложение на веригата - още една стъпка в предлагането на богато разнообразие от продукти с максимално добро съотношение между качество и цена.
Атрактивното предложение на Lidl стартира от тази седмица, а подборът на продуктите обхваща различни групи, които са сред основните покупки на ежедневното пазаруване – прясно месо, предложение от “Фурната на Lidl”, както и продукт от охладената витрина. Останалите два продукта ще са различни предложения от асортимента на веригата.
Всяка седмица селекцията за Супер 5 ще се сменя, така че да предложи на клиентите разнообразие от ключови продукти за всяко домакинство. По този начин веригата ще осигури още една възможност за изгодни предложения на качествени продукти, затвърждавайки своята позиция на лидер както в ценово отношение, така и по отношение на продуктовите иновации.
За по-голямо улеснение на потребителите седмичното предложение Супер 5 ще бъде представено на първа страница в брошурата на веригата, която от тази седмица е с изцяло нов дизайн и формат.
Новият вид на брошурата е фокусиран върху максимално улеснение и удобство на потребителя и е резултат от задълбочено проучване, което отразява основните предпочитания и очаквания на клиентите на веригата. Изискванията на потребителите са насочени най-вече към по-лесно ориентиране за периода на дадена промоция, ценовата отстъпка и конкретните промоционални артикули. В отговор на техните предпочитания, новата брошура на Lidl е с по-лесен и удобен за четене формат, с по-голям акцент върху подредбата на отделните продукти и добра организация на категориите.
Освен избраните седмични предложения Супер 5, на първа страница в новата брошура, потребителите ще могат да видят и един продукт от водещата седмична тема в хранителните предложения на веригата, както и продукт от нехранителния асортимент за седмицата. Така с един бърз преглед още на първата страница, потребителите ще придобият представа за ключовите теми и оферти за седмицата.
В следващите страници са представени основните хранителни промоционални продукти, тематичната седмица, както и атрактивните предложения от нехранителния асортимент, които потребителите на веригата добре познават и очакват с интерес, разделени в няколко теми. Специален акцент е отделен на категорията „Цветен свят“ с винаги актуални и изгодни оферти, както и на кратки информационни карета, посветени на различни инициативи и проекти на компанията. В текущата седмица това е активната в момента най-голяма социално-отговорна инициатива на Лидл България „Ти и Lidl за по-добър живот“, с която веригата финансира проекти, свързани с образователни инициативи, опазване на околната среда, култура и историческо наследство, както и активния начин на живот.
В края на брошурата са представени изгодните промоционални предложения за уикенда в няколко от традиционните за Lidl категории – „Пазарувай и пести“, „Свежо и изгодно“ и „Супер събота“.
Новото оформление и дизайн на брошурата имат за цел да осигурят бързо ориентиране и по-добра информираност на крайния потребител, което допринася за още по-лесно и приятно пазаруване в магазините на веригата.
За повече информация новата брошура може да се види на -  https://www.lidl.bg/bg/Leaflet.htm




 


Няма коментари:

Публикуване на коментар