В рамките на тазгодишната
коледна кампания на Coca-Cola екип на марката и рекламните
агенции David и Gigigo създадоха
„Съобщение в бутилка Coca-Cola“ – уникална капачка, позволяваща записването на гласови съобщения с продължителност до 30 секунди,
които могат да бъдат прослушвани, докато бутилката се отваря.
Първата по рода
си такава Coca-Cola бутилка ще се появи на пазара в Италия по време на
тазгодишните декемврийски празници.
Кампанията
включва видео, предназначено за разпространение по интернет – „Съобщение в бутилка Coca-Cola“ – и съдържание за социалните медии, което стартира в Италия този декември.
Самото видео представя куп забавни неуспешни опити за коледни изненади и
приканва зрителите да зарадват близките си със съобщение в бутилка Coca-Cola. Автор на идеята е рекламна агенция DAVID, а режисурата е дело на Лукас Шанън от водещата компания за производство на
клипове Landia.
Технологията
за запис на звук е разработена от испанската дигитална агенция Gigigo.„Целта ни е да зарадваме хората като им помогнем да благодарят на онези, които правят тяхната Коледа специална по креативен начин – с лично съобщение до любим човек, споделено посредством бутилка Coca-Cola. Така една неизменна част от празника – бутилката Coca-Cola – се превръща в свеж повод за запомнящо се преживяване“, сподели Палома Азулей, регионален отговорник за творческата реализация на маркетинговите кампании на Coca-Cola.
Няма коментари:
Публикуване на коментар