Консултантска къща „От игла до конец" спечели Първо място в PR приз 2016 в категория "CSR проект – бизнес
сектор" за проекта "Кампания за профилактика на детското
зрение", реализиран за
българската марка очила KWIAT. Кампанията получи
голямата награда, в 16-то издание на конкурса организиран от Българско
дружество за връзки с обществеността с председател Радина Ралчева, в
най-оспорваната категория. В нея се конкурираха десет проекта (от общо 69,
разпределени в 12 категории), представени от водещи агенции и PR отдели на големи български и
международни компании. Второто място в категорията заслужи проектът на Мтел – “Приеми бъдещето”, реализиран от Мтел и All Channels Communication, а на трето място се класира“ От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата” на All Channels
Communications за AVON България.
Отличената
кампания се организира с подкрепата на Министерство на здравеопазването и
Министерство на образованието и науката, и е насочена
към решаване на проблема с липсата на ранна диагностика на детското зрение в
България.
По повод
наградата за кампанията г-н Павел Цветков, собственик на българската марка
очила KWIAT споделя:
-Поздравявам екипа на Консултантска къща „От игла до конец” за голямата и напълно заслужена наградата от конкурса PR
приз 2016. Радвам се, че партньорството ни продължава дълги години и дава
високи резултати, което силно ни мотивира и вдъхновява да
продължаваме да работим още по-усърдно, включително и за грижата за детското
зрение. Оценяваме високо подкрепата на многобройните ни партньори в кампанията
и ще се радваме тази година да работим отново с всички тях, както и с нови
поддръжници на каузата за очното здраве на децата в България.
В своето слово при получаването на наградата проф. д.н. Любомир
Стойков, управител на Консултантска къща “От игла до конец”, подчерта, че за
него призът е с още по-голяма стойност, тъй като е в категорията “Корпоративна
социална отговорност”, която е сърцето на пиара, най-съществената част от
публичната комуникация и индикатор за хуманността и етичността на връзките с
обществеността. Той изрази благодарност към своя екип, към българската марка очила
KWIAT и към журито на
БДВО, и обяви, че посвещава наградата на всички свои студенти по PR и комуникации.
------
„Кампания за профилактика на детското зрение” обединява усилията на оптичния бранш
и държавните институции за създаване на условия за ефективна профилактика на
детското зрение на ниво първично
здравеопазване в национален мащаб. Основните и
цели са популяризирането на необходимостта от редовна профилактика на детското
зрение, ангажиране и активизиране на сътрудничеството между трите вида ключови
специалисти в грижата за очното здраве: офталмолози, оптометристи и оптици,
както и извършването на безплатен очен скрининг на деца в цялата страна.
В рамките на
кампанията през месеците септември и октомври 2015 г. в повече от 150 оптики в страната
над 15 000 деца преминаха безплатен очен скрининг. Освен реално установените проблеми
със зрението при конкретни деца, кампанията в голяма степен допринася и за
повишаване на информираността на родители, учители и широката общественост
относно здравето на детските очи.
Като
посланици на кампанията през 2015 г., заедно със своите деца, се ангажираха 20
известни личности от различни сфери – музика, спорт, медицина, мода, медии.
Сред тях са големите имена в българския спорт – олимпийските и световни
шампиони: Мария Гроздева, Тереза Маринова и Йордан Йовчев.
Организаторите
на кампанията вече работят по реализацията й през есента на настоящата 2016
година. Предстоящото четвърто издание ще надгради ежегодната кампания в
различни насоки, една от които е подкрепата от Министерство на младежта и
спорта и активна работа със спортните федерации в страната и децата, които
тренират в различните спортни клубове.
Няма коментари:
Публикуване на коментар