6 балкона в София и 1 във Варна ще се превърнат в нови летни дестинации
Кампанията стартира в началото на април под мотото „Нов сезон, нови дестинации”, като се впусна в триседмично търсене на
най-подходящите тераси.
От над 200 кандидати специално подбрано жури определи финалистите във
второто издание на кампанията БАЛКОН ТУРИСТ, която превръща градските балкони в
място за хубави преживявания. Общо шест ентусиасти от София (Иван Милев,
Веселин Димитров, Анастасия Ангелова, Елена Дончева, Кремена Миленкова и
Светлана Желязова) и един от Варна (Виолина Николова ) ще получат възможността
да посрещат „БАЛКОН ТУРИСТИ” в приятна, лятна атмосфера, създадена с дизайн от
ИКЕА. През следващите няколко седмици
дизайнерите на ИКЕА ще превърнат избраните балкони в летни дестинации,
въоръжени с лятната колекция от мебели и аксесоари на шведската марка. Всяка от
селектираните тераси има собствен стил, отразяващ различни „епохи” в строителството у нас. Основно
предизвикателство пред интериорните дизайнери на шведския бранд ще бъде, да
намерят решения, съобразени с архитектурните особености на откритите
пространства, като в същото време им придадат индивидуален облик.
След преобразяването на терасите предстои и същинският етап на
кампанията. Oт 20 юни до 17 юли всеки желаещ ще може да резервира предпочитан
балкон, избирайки своята дестинация в София и Варна на balkontourist.com, където ще бъдат
публикувани снимки, информация и възможни часове за резервация на всеки от
балконите. Освен приятна гледка, добро настроение и чист въздух, „БАЛКОН
ТУРИСТИТЕ” ще могат да почерпят дизайн идеи от новите предложения в лятната
колекция ИКЕА и да си прекарат приятно на една по-различна и необичайна лятна
дестинация.
„Убедена съм, че БАЛКОН ТУРИСТ ще вдъхнови хората да използват своите
тераси по предназначение. Успехът на миналогодишното издание го доказва. На нас
ни е ясно, че предвид малката площ на жилищата, балконът често е пренебрегван и
използван не по предназначение, но имаме решения, така че и това пространство
да бъде оползотворено добре,” споделя Мая Велянова, мениджър Комуникации и
интериорен дизайн в ИКЕА.
В разгара на лятото феновете на социалните мрежи също ще имат шанса да
променят облика на своята тераса, включвайки се в специалната Instagram игра на ИКЕА.
Няма коментари:
Публикуване на коментар