Уникални машини за персонализиране на Coca-Cola кенове на обиколка в България
В началото на лятото Coca-Cola направи страхотна
изненада на своите фенове, като замени емблематичното лого на марката с най-често срещаните имена и обръщения сред българите
на възраст между 13 и 19 години.Сега компанията предоставя възможността
всеки потребител да направи свое уникално кенче. Това е възможно благодарение
на специални машини, които Coca-Cola, подходящи за споделяне с близки и приятели.
персонализират кенчета. Така лятото ще стане още
по-лично и различно заради неограничените възможности за създаване на
единствени по рода си кенчета
Уникалните машини ще радват феновете на марката в
продължение на един месец, като ще обиколят 21 локации в 7 български града.
Турът започма на 28 юни в три града едновременно – София, Пловдив и Стара
Загора. Пълният списък на локациите и часовете от обиколката на
персонализиращите машини можете да видите на интернет
портал www.spodelicocacola.bg/Events.
-------
Страната ни е една от 30-те
европейски държави, в които тази година Coca-Cola стартира най-иновативн ата си
и мащабна лятна кампания– “Сподели Coca-Cola”.
България е част от уникалната
„лична” инициатива, по време на която емблематичното лого на всички кенове и
бутилки на Coca-Cola и Coca-Cola Zero се замени от най-често срещаните имена и
обръщения сред българските потребители на възраст между 13 и 19 години.
130-те персонални
имена и 75 популярни обръщения бяха избрани след детайлно проучване на имената
в България и най-разпространените обръщения сред младите хора в момента.
Няма коментари:
Публикуване на коментар