„Ти избираш” отбелязва
края на иновативната си кампания за отговорен сексуален избор с покана към
младите хора да споделят на Facebook страницата на сдружението (http://www.facebook.com/u.ch00se)
отговорните избори, които са направили през лятото. Най-бързите ще получат
тениски със слоганите на кампанията за себе си и своите приятели, а останалите
могат да се запознаят със случилото се по време на кампанията и продуктите,
създадени от младите „избиращи“.
„Като успехи отчитаме разпространението на трите слогана
в 25 заведения от четири града, провеждането на две креативни обучения във
Велико Търново и Пловдив и отзивите на участниците в тях“, споделя
председателят на Управителния съвет на „Ти избираш“, Станислав Додов. Създателите
на разпространените слогани спечелиха екстремно преживяване по свой избор –
двама избраха да се гмурнат в Черно море, а един – да се спусне с каяк по
Струма. Репортажи от събития са публикувани на Facebook страницата на U CHOOSE.
В момента се разпространява и галерия от снимки,
създадени от участниците в творческата работилница на тема „Младите хора,
отговорният избор и изкуството“, която се проведе във Велико Търново. В рамките
на броени дни ще бъде публикуван и изцяло режисираният и заснет от млади хора
кратък филм „PosledstvieTO”, продукт
от същото обучение.
Кампанията „Ти избираш" се реализира от младежко
сдружение U CHOOSE и Асоциацията на пациентите с онкологични заболявания
(АПОЗ), с безвъзмездната финансова подкрепа на MSD. Конкурсът за слоган е
доказателство, че в България има много млади хора, които са креативни, замислят
се за важните неща и имат желание да участват в открити дискусии, за да се чуе
техният глас.
Още за кампанията на www.uchoose.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар