В постоянно развиващия се свят, LG е безспорен лидер заради новаторския си принос към глобалния пазар на телевизори. Доминирайки с OLED телевизорите си в продължение на 11 последователни години, ангажиментът на компанията към иновациите и съвършенството блести по-ярко от всякога, с диференцирано потребителско изживяване, което отличава телевизорите LG от останалите.
По данни на фирмата за пазарни проучвания Omdia, през изминалата 2023-та година, LG е начело на световния пазар за OLED телевизори с доставки на обща стойност 3 милиона OLED телевизора. С впечатляващия си дял от 53% от световния пазар въз основа на доставките, LG твърдо заема водещото си място като безспорен лидер на пазара на OLED телевизори с редица варианти на форми и размери.
В ерата на "колкото по-голямо, толкова по-добро", желанието за изключително големи, първокласни телевизори продължава да расте и миналата година не беше по-различна. На фона на нарастващото търсене делът на телевизорите с размер 75 инча и повече надхвърли 20% на базата на приходите на пазара за премиум телевизори, включително Северна Америка и Европа.
Доставките на OLED телевизори с големина 75 инча и повече отбелязаха експлозивен растеж, като надхвърлиха 25% от приходите на целия пазар на OLED телевизори. При положение, че един от всеки четири продадени OLED телевизора е свръхголям модел, тенденцията се доближава до средногодишно увеличение от близо 70 процента през последните пет години, включително миналата година.
LG затвърждава пазарната си доминация със забележителен дял, доближаващ се до 60% в общите доставки на OLED телевизори с размери над 75 инча. LG активно разширява гамата си от безжични OLED телевизори, представяйки 97-инчови, 83-инчови и 77-инчови модели с революционното си решение за безжично предаване на 4K/120Hz, разширявайки наличността на безжични OLED телевизори, като същевременно отговаря на нарастващото търсене на ултраголеми премиум варианти на северноамериканския и европейския пазар.
Тъй като търсенето на първокласни ултраголеми телевизори продължава да расте, LG подсилва своята гама OLED телевизори с разширена гама от модели безжични OLED телевизори, както и с повишено качество на картината и звука с усъвършенствани AI процесори, включително α /Alpha/ 11 AI процесор. Най-новите OLED телевизори на LG също така ще предлагат още по-персонализирано изживяване за домашно забавление с платформата за интелигентни телевизори webOS.
Комбинираните доставки на OLED и LCD телевизорите на LG през миналата година възлизат на над 22,53 милиона броя, което означава 16,3% дял на световния пазар на телевизори през 2023г. въз основа на приходите. С допълнителни опции, които демонстрират превъзходството на компанията на световния пазар, телевизорите LG QNED могат да се похвалят с цветовите технологии Quantum Dot и NanoCell на LG за прецизни и ярки цветове. Поради тези забележителни QNED модели, LG се класира на второ място на пазара на LCD телевизори с квантова точка миналата година с 14,7% дял от приходите, като от тази цифра са изключени телевизорите LG NanoCell.
Най-новите QNED телевизори на LG разполагат с Mini LED технология и процесор Alpha 8 AI, който се отличава с 1,3 пъти по-висока производителност на изкуствения интелект в сравнение с предшественика си, процесора Alpha 7 Gen 6, за по-прецизно преливане на цветовете. Благодарение на разнообразната гама клиентите могат да изберат предпочитания от тях модел с размери от 43 инча до огромния 98-инчов модел.
Доставките на световния пазар на телевизори като цяло надхвърлиха 201 млн. през миналата година, което е лек спад в сравнение с предходната година. Доставките на LCD телевизори останаха под 200 милиона броя за втора поредна година, докато доставките на OLED телевизори, включително тези на LG, достигнаха 5,6 милиона
броя.Открийте най-новите актуализации в индустрията за домашно забавление и разгледайте авангардните иновации на LG, като посетите LG Newsroom.
Няма коментари:
Публикуване на коментар