Компанията засилва контрола на процесите и предлаганите продукти чрез инвестиции по цялата бизнес верига
· Компанията инвестира над 1 млн. лв. в допълнителен качествен контрол и тестове на продуктите, които предлага в магазините си през 2023 г.
· Ритейлърът е носител на 5 сертификата по ключовите за бизнеса си теми – цена, качество и екип
Извънреден качествен контрол чрез тестове, прегледи и международни одити
регистрира за 2023г. Kaufland България в годишния си отчет по повод 18 години на родния пазар. Само за последния месец тази година проверките са повече от 2000 на брой. През 2023 г. компанията е инвестирала над 1 млн. лв. приоритетно по темата „качество“, като близо 640 000 лв. от тях са дадени за лабораторни анализи и външни експертизи. Над 12 000 са извършените проверки по цялата верига, чрез които ритейлърът гарантира високото качество на предлаганите продукти. През последната година компанията спечели всичките пет най-престижни сертификата за качество - TÜV Nord, TÜV AUSTRIA, Qudal, Best Buy Award.
Продуктите с гарантиран произход и качество на собствената българска марка на ритейлъра „Брей!” и „Шеф Месар“ нарастват значително през последните години в отговор на ангажимента на компанията за качество на храната, която предлага в своите 65 хипермаркета. Продуктите от линията „Брей!“ са над 135 броя, а в основата им са традиционни български рецепти. Към края на 2022 г. към асортимента на собствената си марка „Брей!“ Kaufland България добави пресни плодове и зеленчуци. Всеки един от тях е с гарантиран български произход и сертификати за качество, включително и международния сертификат GLOBAL G.A.P.
Мляното свинско месо „Шеф Месар“, както и „Брей!“ кайма смес, които Kaufland предлага на витрините си с обслужване, вече притежават сертификата на TÜV AUSTRIA „Безопасност на рафта“. С това те отговарят на 150 критерия за качество. Пет от пакетираните месни продукти от собствената българска марка на ритейлъра - „Брей!“ също преминаха успешно детайлен одит и получиха сертификат за качество. В допълнение TÜV NORD гарантира качеството и на 11 от артикулите в пекарната на Kaufland България.
Логистичният център на Kaufland в село Стряма, който е най-големият у нас, също спазва изключителни условия за поддържане на перфектно качество и обезпечаване на процесите в компанията. При приема на стоките в Централния склад се извършва ключова част от качествения контрол на продуктите, предназначени за магазинната мрежа. Специалисти по качеството ежедневно одитират постъпващите артикули, следейки за това те да отговарят на критериите за цвят, структура, размер и вкус.
През 2022г. ритейлърът стана първата компания в света, която сертифицира магазинната си витрина с TÜV-сертификат. Към момента това е витрината с обслужване в столичния кв. „Банишора“. Сертификатът на 28.8-метровата витрина удостоверява, че експлоатацията на съоръжението отговаря на най-високите международни стандарти - безопасност на храните, качество на процесите и контрол на рисковете.
За да затвърди отговорната си роля пред над милион и половина клиенти седмично, Kaufland създаде и видеопоредица в YouTube „За качеството с Биляна Гавазова“. Водещата, която е дългогодишен журналист и експерт по качество, разкрива за първи път пред зрителите възможност да видят отблизо процесите, които гарантират ежедневно качеството и безопасността на храните.
Лидерът в ритейла създаде и платформа „Нека поговорим за качеството на храната“, чрез който през миналата година стартира обществен разговор с експерти за компонентите на качествената храна. От началото на 2023г. до момента са организирани общо четири събития по темите: месо и месни продукти, риба и морски деликатеси, хляб и хлебни продукти, зеленчуци от собствената марка на компанията „Брей!“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар