Поп идолът става лице на ритейлъра и заедно ще подкрепят ученици и студенти в неравностойно положение.За всеки продукт с кауза Kaufland ще отделя средства за стипендии на ученици и студенти без родители
Една от най-обичаните български музикални звезди - DARA - от днес става лице на най-голямата ритейл компания у нас Kaufland България. В основата на колаборацията между двата бранда стои обща кауза – подкрепа на отлични ученици и студенти без родители, които да продължат образованието си. Всеки месец изпълнителката ще призовава клиентите на веригата да купуват различни продукти от асортимента ѝ, а Kaufland ще отделя средства за стипендии. Първите „продукти с кауза“, препоръчани от DARA, са тематичните за предстоящия Свети Валентин ягодов донът и шоколадов кронът. За да могат клиентите да се ориентират по-лесно в магазина, всички продукти, част от кампанията, ще носят специфично обозначение - „Дари С DARA и Kaufland”.
„Много се вълнувам за това, което стартираме с Kaufland. Общата ни кауза не е просто проект или работен ангажимент, а мисия, в която дълбоко вярвам. Тази кампания е органично продължение на менторството и подкрепата на млади хора, която реализирам в различни формати през последните години. Чрез партньорството ми с най-големия ритейлър у нас ще дадем шанс на ученици и студенти от цялата страна да продължат образованието си. Знам колко е важно някой да ти даде шанс да се развиваш и да се учиш, за да станеш това, което искаш. Радвам, че с Kaufland ще направим това възможно – ще подкрепим амбициозни млади хора без родители.“, коментира колаборацията DARA.
„Дари с DARA и Kaufland” ще подкрепи отлични ученици от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция. Младежите ще бъдат избирани по 2 критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те ще имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели. Средствата ще се разпределят от фондация BCause, чрез националната програма „Готови за успех“.
Повече информация за кампанията и откровен разговор с DARA за каузата, качеството на храната, съкровените моменти, футбола и готви ли и пазарува ли DARA, можете да откриете на www.kaufland.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар