Лидл България стартира собствен образователен видеокаст - „Уменията на 21-ви век“, който ще се излъчва в YouTube канала на компанията. Инициативата е продължение на успешна вътрешна програма за обучения в лични, социални и граждански умения, която се провежда сред служителите на Lidl вече над 6 месеца.
Новият видеокаст „Уменията на 21-ви век“ осигурява платформа за разговор по важни за личностното развитие и израстване теми. Негови водещи са двама служители от HR екипа на Lidl - Александрина Николова и Александър Стоичков. В разговори с експерти те ще обсъждат актуални теми като са медийна грамотност, изграждане на личен бранд в социалните мрежи, асертивна комуникация, поставяне и постигане на лични цели, баланс между работа и личен живот и много други.
„Да сме иноватори, да споделяме добрите си практики и да променяме средата към по-добро, е заложено в ДНК-то на нашата компания. Затова решихме да отворим вътрешната ни програма „Уменията на 21 век“ за широка аудитория, мотивирани от големия успех, който тя постига сред нашите служители. Като водещ работодател, в Lidl устойчиво инвестираме в тяхното обучение. Целта ни е те не само да изпълняват успешно професионалните си задължения, а и да се развиват като личности, да са по-подготвени и уверени за предизвикателствата на бъдещето“, каза Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Милена Драгийска и директорът на отдел „Човешки ресурси“ Катерина Шопова са и първите гости на видеокаста, като в уводния епизод те разказват повече за проекта, защо и как Lidl инвестира в обучения и образование като инструмент на отговорност към своите служители и обществото, както и какви възможности да бъдем по-подготвени, конкурентни и успешни ни осигурява ученето през целия живот.
Епизодите от видеокаста „Уменията на 21 век“ ще бъдат достъпни безплатно в канала на Лидл България в YouTube като всеки месец ще се предлага на аудиторията по един нов епизод.
Няма коментари:
Публикуване на коментар