Компанията
повишава оборота си със 70% след първата година съвместна работа с Lidl
Млекопреработвателната компания "Ненко Трифонов фуудс", собственик
на мандра "Ведраре", възражда производството на сирене
"Дунавия" с инвестиция от 6,6 млн. лева. Новата високотехнологична
линия стартира благодарение на съвместното партньорство с Лидл България. Това е
само един от успехите и добрите резултати, които компанията постига, след като
стартира съвместната си работа с веригата.
Производството на сирене "Дунавия" стартира в края на 70-те и
се развива активно през 80-те години на миналия век. За кратко време успява да
се наложи като предпочитан и обичан продукт на пазара. След 1989 г.
производството постепенно замира – до миналата година, когато "Ненко
Трифонов фуудс" възражда сирене “Дунавия“ и започва да го произвежда
изцяло по оригиналната технология. Това става само от свежо мляко чрез
традиционния метод "ултра филтрация". По този начин се усвояват
всички полезни суроватъчни белтъци, които в „Дунавия“ са повече, отколкото в
традиционното бяло саламурено сирене. От началото на май 2023 г. „Дунавия“ се
предлага и в магазините на Lidl под собствената
марка „Родна стряха“.
„Решението за инвестицията в производството на сирене „Дунавия“ взехме
благодарение на твърдия ангажимент на Lidl към новия
продукт. Тази сигурност и добрите финансови показатели, които успяваме да
постигнем с тях като най-големия ни клиент, ни помогнаха да осигурим нужното
финансиране и да стартираме новото производство,“ казва Наско Тачев, директор
"Бизнес развитие" на “Ненко Трифонов Фуудс”. “Бизнесът с Lidl е
коректен, предвидим и прозрачен. Откакто работим с веригата, само за една година
успяхме да увеличим оборота си със 70%, а през следващите 4 години да го
удвоим,“ допълва Наско Тачев.
“Ненко Трифонов Фуудс е една от близо 250-те български компании, които
са наши доставчици и партньори. Заедно с тях развиваме дългосрочни и устойчиви
партньорства, помагаме им да разширяват производството, да инвестират в
модернизация и да се развиват. Така до крайния клиент достигат по-качествени,
изгодни и обичани български продукти, каквото е и сирене „Дунавия“. В това
виждаме нашия принос към родните производители, който ние наричаме Ефектът Lidl. Затова и ще продължим да показваме добрите примери и да разказваме успешните
истории на нашите български партньори,” заяви Теодор Александров, ръководител
“Стоково снабдяване” в Лидл България.
Млекопреработвателното предприятие “Ненко Трифонов Фуудс” произвежда
млечни продукти с марката “Ведраре”, като освен това разполагат и със собствена
ферма, която осигурява голяма част от млякото. По този начин компанията затваря
производствения цикъл на продукта, което допълнително носи гаранции за
произхода на суровините и подобрява качеството на крайния продукт. Продукти от
фермата на “Ненко Трифонов Фуудс” в Lidl са под собствената
марка на веригата „Родна стряха“ – кашкавал от краве мляко, сирене смес от краве
и биволско мляко, краве кисело мляко 4% и др. Освен тях компанията произвежда
за Lidl и млечни продукти „Родна стряха“ като краве,
овче и козе кисело мляко, козе и овче сирене, както и продукти по БДС – бяло
саламурено сирене и кашкавал от краве
мляко.
Няма коментари:
Публикуване на коментар