Компанията
спечели още 7 награди за зелени проекти в конкурса на b2b Media
Lidl спечели признанието „Най-зелена компания на
2023 година“ в 13-то издание на конкурса на b2b Media „Най-зелените
компании в България“. Отличието е резултат от устойчивия бизнес модел на
компанията, цялостната ѝ социално отговорна политика и последователните ѝ
действия в посока грижа за околната среда и обществото.
„С изключително вълнение приемаме голямата награда в „Зелените Оскари“
на b2b Media. Да бъдем устойчиви и да допринасяме за опазването на природата и
по-добрия и пълноценен живот на хората е това, което винаги ни е водило и
мотивирало да реализираме всички наши социално отговорни проекти. Вярваме, че с
общи усилия можем да допринесем за едно по-добре утре“, коментира Лидия
Христова, специалист „Корпоративни комуникации“ в Лидл България.
Освен голямата награда, компанията получи и още седем други отличия.
Първо място Lidl спечели в категорията „Зелена идея“ за въвеждането на първите
автомати за приемане на пластмасови бутилки и кенове в 10 свои магазина в
цялата страна. Само месец след старта на пилотния проект бяха събрани над 300
хиляди пластмасови бутилки и кенове. Отново първа награда компанията получи и
за информационната си кампания за представяне на продуктите собствена марка с
по-малко добавена сол и захар, част от политиката на Lidl за рационалното
хранене.
Най-голямата социално отговорна инициатива на компанията – „Ти и Lidl
за по-добър живот“, също заслужи отличие – трето място в категорията „Зелена
CSR кампания“. В рамките на 5 години /от 2017 до 2022г./ програмата е
финансирала 119 граждански проекта в 58 населени места в цялата страна с общ
фонд от 915 000 лв. За своята мащабна CSR стратегия компанията получи признание
в категорията „Устойчиви политики“. В рамките на CSR стратегията за устойчиво
бизнес развитие на Lidl са включени 6 ключови теми – опазване на климата, грижа
за биоразнообразието, съхранение на ресурсите, грижа за здравето, справедливи
действия и ангажиране в диалог с ключови публики.
Компанията бе наградена и за усилията си срещу разхищението на храната
и своята дългосрочна кампания „Без разхищение – с голямо намаление“, която
стартира още през 2020г., както и за инвестицията си в зелена енергия. През
изминалата 2022 година Лидл България премина изцяло към закупуване на 100%
зелена енергия като част от климатичната си стратегия и амбициозните мерки за
постигане на въглеродна неутралност. Награда Лидл България взе и в категорията
„Хранителна индустрия“ – за цялостното разбиране за отговорност и устойчиво
развитие, залегнало в бизнес модела на компанията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар