Новото
партньорство ще активизира инициативата на децата за защита на планетата и ще
промени света
Envision Racing, водещият състезателен отбор във Формула Е и Cartoon
Network
EMEA, мрежата номер едно за анимационни предавания на Warner Bros. Discovery, обявиха ново партньорство за ангажиране на деца и млади хора в надпреварата срещу изменението на климата /Race Against Climate Change/.
EMEA, мрежата номер едно за анимационни предавания на Warner Bros. Discovery, обявиха ново партньорство за ангажиране на деца и млади хора в надпреварата срещу изменението на климата /Race Against Climate Change/.
Cartoon Network EMEA ще работи заедно с Envision Racing, за да създаде
осведоменост за глобалния проблем с електрическите отпадъци чрез съвместни
маркетингови кампании, промоции и геймификация. Това се случва, тъй като
годишното производство на електронни отпадъци е на път да достигне
зашеметяващите 75 милиона тона до 2030г. и включва елементи като мобилни
телефони, лаптопи, MP3 плейъри, щепсели и батерии.
Възможностите за участие в инициативата включват състезанието
Recover-E-Waste to Race, където децата могат да се научат как да проектират и
изградят мини състезателна кола от Формула Е с помощта на електронни отпадъци.
Победителите ще бъдат представени на London Formula E-Prix на 29 юли.
Инициативата Cartoon Network: Климатични шампиони дава сила и
вдъхновява децата да действат и помагат на околната среда. Малчугани на възраст
6-12 години могат да станат Климатични шампиони, като се справят с ежедневни
предизвикателства и променят света заедно.
С помощта на любими герои от хитови предавания, включително
„Невероятният свят на Гъмбол“ и „Крейг край реката“, децата могат да изпълняват
задачи и да създават реална, осезаема промяна в живота си, като същевременно
допринасят за общността, движеща устойчивостта в световен мащаб.
От стартирането на инициативата през юни 2021г. по целия свят
са
приети повече от 1,5 милиона предизвикателства и този брой продължава да расте
ежедневно.
Силвен Филипи, управляващ и технически директор на Envision Racing,
сподели: „Envision Racing съществува, за да ангажира феновете и обществеността
относно неотложността на климатичната криза и в надпреварата срещу изменението
на климата/Race Against Climate Change/ в центъра на нашата дейност. Освен че
тестваме нова технология за батерии за автомобили, ние сме поели мисия да се
справим с електронните отпадъци и да помогнем за изграждането на кръгова
икономика за електрически превозни средства.“
„Това партньорство е невероятна
възможност за ангажиране на деца и млади хора в създаването на устойчиво
бъдеще. Ние сме развълнувани да работим с Cartoon Network, за да вдъхновим
действия по целия свят и нямаме търпение да започнем.“
Моника Омен, вицепрезидент на бранда, комуникации и стратегия за
дигитално съдържание, Kids EMEA в Warner Bros. Discovery коментира:
„Електронните отпадъци са изключително важен проблем, но ние не му обръщаме
достатъчно внимание. Чрез нашето стратегическо сътрудничество с Envision Racing
искаме да повишим осведомеността сред децата и да им помогнем като ги
образоваме за това как могат да играят роля в намаляването му. Щастливи сме да
си партнираме с Envision Racing, защото това ще отвори пред децата изцяло нова
спортна среда и свят, в който те са още по-овластени да влияят положително на
планетата. Заедно можем да променим света.“
„Очакваме с нетърпение да разширим нашата кампания Cartoon Network:
Климатични шампиони, за да предоставим на децата инструменти за справяне с
електронните отпадъци в живота им.“
Освен че е с
най-много точки за всички времена във Формула Е, Envision Racing има и лидерска
позиция по отношение на устойчивостта. Неговата програма Race Against Climate
Change™ вдъхновява и дава възможност на феновете и широката общественост да
предприемат действия за климата. Използвайки платформата на Формула E, Envision
Racing има за цел да направи електрическата мобилност и възобновяемата енергия
глобална реалност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар