Агенцията бе отличена от международния конкурс PRWeek Global Awards и най-престижните местни PR награди BAPRA Brights Awards
М3 Communications Group, Inc. спечели 8 награди в рамките
на 1 седмица от
международния конкурс PRWeek Global Awards 2023 и годишните награди BAPRA Bright Awards 2023. Компанията бе отличена и от двете организации със сребро в най-високата категория „Агенция на годината“ за Европа /без Великобритания/ и за България съответно. Така М3 Communications Group, Inc. стана единствената българска PR компания в топ 3 на континента и у нас.
международния конкурс PRWeek Global Awards 2023 и годишните награди BAPRA Bright Awards 2023. Компанията бе отличена и от двете организации със сребро в най-високата категория „Агенция на годината“ за Европа /без Великобритания/ и за България съответно. Така М3 Communications Group, Inc. стана единствената българска PR компания в топ 3 на континента и у нас.
Екипът на M3 Communications Group,
Inc.
спечели и още 6 награди за успешните кампании и креативните проекти, които е
реализирал през 2022/2023г. На бляскавата церемония BAPRA Bright Awards 2023 снощи
авторитетното международно жури отличи агенцията сред общо 126 подадени кандидатури от 28 агенции. Компанията взе златото в категориите „Комуникационна кампания за
образование и професионално развитие“ и „Вътрешни комуникации“, сребърни
отличия за „Комуникации в публичния сектор“ и „PR иновации“, и бронза за „Специално събитие или лансиране“ и „Кампания
за корпоративна социална отговорност“. BAPRA Bright Awards са най-уважаваните награди в PR индустрията в България, които се организират за 13-а поредна година от
Българската асоциация на ПР агенциите /БАПРА/.
„Да влезеш в топ 3 на PR компаниите в
Европа и в България в рамките на една седмица е чест и огромно признание на мен
и целия екип на M3 Communications Group,
Inc. Щастливи
сме, че усилията, креативността и професионализмът ни се оценяват високо за
пореден път на местно и международно ниво! Благодаря на
екипа за любовта, с която реализира проектите, на нашите партньори от Hill+Knowlton Strategies и на всички останали приятели и партньори“,
коментира Максим Бехар, основател и изпълнителен директор на М3 Communications Group, Inc.
Креативните кампании, с които М3 Communications Group, Inc. впечатли журито на BAPRA Bright Awards тази година са изключително разнообразни.
Социално-отговорната инициатива „За жените в науката“ на L’Oréal и ЮНЕСКО донесe на компанията
цели две награди – първо място в категорията „Комуникационна кампания за
образование и професионално развитие“ и бронз за „Кампания за корпоративна
социална отговорност“. Добрият пример в лицето на дългосрочната кампания „Responsib’ALL Day“ на Pernod Ricard бе отличена също с първа награда в категорията „Вътрешни комуникации“.
М3 Communications Group, Inc. спечели също
сребърни отличия в категориите „Комуникации в публичния сектор“ и „ПР иновации“
за проектите „Европа в моя регион“ и „Global Speaker Bureau“. „Европа в моя регион“ e 360-градусова
кампания на Европейската комисия, която цели да повиши информираността за
европейските инвестиции в България, а „Global Speaker Bureau“ е иновативен
проект на Световния комуникационен форум в Давос /WCFA/, който цели да изгради едно по-свързано PR общество.
М3 Communications Group, Inc. спечели и
почетното трето място в традиционно най-оспорваната категория „Специално
събитие или лансиране“ с проекта „Tрофеят на УЕФА
Шампионска лига в София“ на FedEx. Футболното
събитие имаше невероятен успех с над 4000 посетителя, които дори и дъждовното
време не можа да спре да се редят на километрична
опашка пред НДК за снимка с трофея и Димитър Бербатов.
Повече за проектите и услугите на M3 Communications Group, Inc. можете да научите на m3bg.com. От основаването на наградите BAPRA Bright Awards
компанията
традиционно присъства в топ 3 и досега е била носител на първо място три пъти –
през 2011, 2016 и 2018г., а на среброто два пъти – 2021 и 2023г.
Няма коментари:
Публикуване на коментар