Lidl разширява своя ангажимент към
колоезденето, като става основен спонсор и стратегически партньор на отбора
Lidl-Trek, лицензиран за състезанията от Световно първенство по колоездене на
Международния колоездачен съюз /UCI WorldTour/. Дългосрочното партньорство с
един от водещите отбори в международното колоездене започва със състезаниято
Giro d'Italia за жени на 30 юни 2023г. и Tour de France за мъже на 1 юли 2023г.
Партньорство между
Lidl и Trek, като две доказани на световно ниво марки, обединени от стремежа си
към най-добри постижения, има амбициозни планове. Целта на сътрудничеството
между двете компании е да изградят отбор на световната колоездачна сцена, който
вълнува и вдъхновява не само феновете на спорта, но и следващото поколение
шампиони при жените и мъжете, както и всички колоездачи – професионалисти и
аматьори. Като партньори Lidl и Trek ще се съсредоточат както върху развитието
на спортните успехи, така и на здравето като цяло, включително движението и
рационалното хранене. За двете компании е фундаментално важно да насърчават
здравословния и активен начин на живот като част от тяхната социална
отговорност.
„Искаме да бъдем
модел за подражание за устойчиво колоездене и затова с радост подкрепяме този
силен и разнообразен отбор от топ международни спортисти. Убедени сме, че
здравословното хранене и активният лайфстайл повишават качеството на живот на
хората. Както продуктите на Lidl са достъпни за всеки, така и колоезденето е спорт за всеки, който иска
да бъде по-активен в ежедневието си. Искаме да споделим това послание с
възможно най-много хора.“ Това сподели Йерун Бал, член на управителния съвет,
отговарящ за клиентите в Lidl International.
„Част от нашата
мисия е да предоставяме отлично обслужване на нашите клиенти и е ясно, че Lidl
споделя същото мислене,“ каза президентът на Trek Джон Бърк. „Очакваме с
нетърпение да работим в тясно сътрудничество, за да изградим най-добрите
колоездачни отбори в света, като същевременно вдъхновяваме повече хора да карат
своите велосипеди активно."
Партньорството на
Lidl с Trek е част от стратегията на веригата за подкрепа на спорта на
международно ниво. То се характеризира със споделено разбиране за важността от
движението и спорта и отразява стремежа на Lidl да постига своите цели с
отдаденост и високо ниво на професионализъм.
Няма коментари:
Публикуване на коментар