LG са признати за
своето лидерство и продължаваща водеща роля на пазара на OLED телевизорите. Тази
година, празнувайки десетилетие на отличие и иновации в потребителското
изживяване, LG OLED остава топ изборът в сектора на първокласните телевизори, благодарение
на ненадминатия контраст, който предоставя, позволявайки перфектно черно и
реалистични цветове, както и безпрецедентна гъвкавост и тънък дизайн.
Според Omdia, агенция за
проучване на пазара, LG води значително на пазара за OLED телевизори за първото тримесечие на 2023,
като държи приблизително 60% от пазарния дял на всички доставки.
Телевизорите LG OLED към момента се
продават в 130 държави, което ги прави най-широко достъпните OLED телевизори в
света. Миналата година, общо акумулираните доставки на LG OLED телевизори /от
пускането им на пазара през 2013 година/ надвишава 15 милиона бройки, което
прави LG първата компания, достигнала това впечатляващо ниво за OLED телевизори.
В допълнение, LG държи повече от
70% от пазара за ултра широките OLED телевизори – от 70 инча и нагоре – през първото тримесечие на тази
година. Компанията затвърждава силните си позиции в сектора на първокласните
ултра широки телевизори с водещи в индустрията решения като 97-инчовия LG SIGNATURE OLED M /модел M3/, който е
първият в света потребителски телевизор с безжично кабелно решение с възможност
за видео в реално време и аудио предаване на до 4K 120Hz.
Комбинираните
доставки на OLED и LCD телевизори от LG през първото тримесечие се равняват на 5.5 милиона бройки, от които OLED телевизорите
наброяват 738 000. Нещо повече, по приходи LG държи 17,1% дял
от глобалния пазар за телевизори за първото тримесечие на тази година1.
Делът на
компанията на международния пазар за телевизори е намалял леко през последното
тримесечие спрямо същия период през 2022 година. Това се дължи основно на
намаляващото търсене в глобален мащаб, както и по-големия фокус, който LG поставят върху
управлението на риска на акциите. Въпреки това, продажбите на телевизори LG OLED остават стабилни,
представлявайки повече от 30% от всички продажби на компанията през първото
тримесечие на 2023 година.
Междувременно,
общите международни доставки на телевизори през първото тримесечие достигат
46,52 милиони бройки, най-ниската регистрирана стойност спрямо същия период, от
2009 година до сега. Въпреки това, Omdia очаква подобряване на стойностите за втората
половина на 2023 година и предвижда доставките да достигнат 205,51 милиона
бройки до края на годината – малко увеличение спрямо предходната.
Очаква се секторът
на OLED телевизорите също да претърпи подем. Omdia предвижда, че по
приходи телевизорите OLED ще държат 46,1% от пазара на примиум телевизорите /на стойност 1 500 $
и нагоре/ до края на годината, което е увеличение от 10% спрямо 2022 година /тогава
те държат 36,7% от пазарния дял по същите критерии/. Това рязкото възкачване на
OLED телевизорите е очаквано, предвид навлизането на пазара на някои нови
компании.2
LG предлага все по-разнообразна гама от OLED телевизори с
различни размери на екрана – от 42 до 97 инча – 8K и 4K опции, както и
отличителен дизайн, от който потребителите могат да избират. С множество удобни
и подобряващи функции в арсенала си, OLED телевизорите на компанията предоставят
уникално потребителско изживяване и зрителско потапяне от следващо ниво.
Примиум серията на
LG OLED телевизорите включва и LG OLED evo сериите, които предлагат по-ярки,
по-реалистични изображения, както и LG Lifestyle Screens, които комбинират
впечатляващо качество на картината с отличителен дизайн, който добавя нотка
финес на всяко пространство в дома. Тази година, компанията ще продължи да
разширява достъпността на серията LG OLED Objet Collection Posé – част от
семейството на Lifestyle Screen – като продуктите ще са налични в общо 40
държави по целия свят.
LG OLED са
отличавани на годишните CES Innovation Awards награди в продължение на 11
последователни години3 и получават широко признание от ключови
издания, включително няколко “Best TV of the Year” награди и безброй коментари,
определящи ги като „най-добрият телевизор, който някога съм тествал“, „истинско
великолепие“ и „царят на телевизорите.“
LG работи неуморно
през последното десетилетие, за да реализира безграничния потенциал на OLED.
Чрез градация върху вече постигнатото, компанията ще продължи да създава и
иновира и през следващите 10 години, откривайки все повече от почти безбройните
възможности, които самосветещата технология има, за да предостави още по-добро
потребителско изживяване.
----
1.
Приходи от продажби
на доставчици и търговци на дребно.
2. Към 2022 година, общо 21 компании предлагат OLED
телевизори /LG, Skyworth, Konka, Changhong, Panasonic, Vestel, Loewe, Grundig,
Metz, Philips, Bang & Olufsen, Sony, Toshiba, Hisense, Funai, Vizio, Sharp,
Xiaomi, Huawei, JVC, Samsung/.
3.
От 2013 до 2023 година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар