Медийната група поставя началото на „Зелената седмица“ – нова
инициатива за отговорно и устойчиво поведение към околната среда
На 1 юни bTV празнува 23 години от своето създаване. На тази дата през
2000 година започна излъчването на предавания в ефира на първата българска
частна национална телевизия. Днес bTV е водещият
политематичен канал в bTV Media Group. Като част от
голямото международно семейство на CME, групата притежава
шест ТВ канала, пет радио станции, девет дигитални платформи и бранд за
киноразпространение, интегрирайки постоянно иновации от различен мащаб и
устойчиви практики за управление. На 1 юни своята 17-та годишнина отбелязва и
радио N-JОY, част от медийната група и една от най-големите музикални
радиовериги в страната, известна със своите хитове, настроение, любопитни
новини и теми от шоубизнеса.
Тази година bTV Media Group реши да отбележи двойния празник по
различен начин. Служителите на телевизията и радиото празнуваха на открито и
поставиха начало на новата ESG инициатива „Зелената седмица“ – кампания за
ограничаване на негативните климатични въздействия върху околната среда. Под
мотото „Отговорни към природата заедно“, в рамките на една седмица - от 5 до 10
юни, служителите на компанията ще отправят екологични послания към българската
аудитория. Те ще събират и предават за рециклиране стари електронни устройства,
ще ограничават вредните въглеродни емисии чрез използване на градски или
електрически транспорт, ще вдъхват нов живот на употребявани дрехи и ще
споделят идеи за отговорно консумиране на храна. На 9
юни ще се проведе заключителното събитие в „Зелената седмица“ - национална
среща на партньорите на „Да изчистим България заедно“, с което ще се постави
началото на най-мащабната доброволческа инициатива в България през 2023г. Общо
над 3,350 служители на СМЕ от България, Чехия, Словакия, Словения, Хърватска и
Румъния се включват в „Зелената седмица“ и ще дадат своя личен пример за
устойчив начин на живот пред 50-милионна телевизионна, радио и дигитална
аудитория.
“Вълнуваме се да отбележим годишнината на bTV и
радио N-JОY. През 2023г. продължаваме да печелим високо зрителско доверие,
както по отношение на информационното и публицистично съдържание, така и за
нашите дигитални и радио платформи. Целта ни винаги е била да предлагаме богато
развлекателно съдържание, чудесни шоу програми и качествена журналистика.
Благодаря на всички наши служители и партньори за приноса към успешното
развитие на нашия медиен бизнес. И на зрителите, които избират bTV“ – заявява Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор на bTV Media
Group.
В последния месец bTV Media Group получи редица отличия за своята
социално-отговорна програма и качествена журналистика. Групата въведе първа у
нас зелени практики за създаване на телевизионна продукция /т. нар. грийн
филминг/, както и налага успешно иновации като системата за интерактивност на
съдържанието с телевизионния зрител Holler. Най-важна е оценката на аудиторията
в България – през пролетния телевизионен сезон bTV отчита по-висок аудиторен
дял и по-висок среден брой зрители в новинарските и публицистични блокове и
предавания, спрямо конкурентната телевизия /All, 4+, източник GARB/.
От началото на годината уникалните потребители на всички дигитални
платформи в портфолиото на bTV Media Group са нараснали с 19%. Броят на
прегледаните страници на всички сайтове взети заедно, също бележи ръст от 29%
от началото на календарната година /данни Gemius/.
Няма коментари:
Публикуване на коментар