С навлизането си в
новата ера за своите телевизори, LG адаптира и новата си визия за зрителите
“Sync to You, Open to All.” Визията на компанията за настоящето и бъдещето на
екраните е изцяло посветена на потребителско изживяване спрямо индивидуалните
вкусове и начин на живот на всеки потребител. Това е визия, която разглежда
екраните като естествено продължение на ежедневието на хората; нещо към което
те се обръщат, когато търсят начин за забавление, свързване, хоби и много
повече.
Въпреки че е нова,
“Sync to You, Open to All,“ е продължение на дългосрочния ангажимент на LG към
промяната на ролята на телевизорите. Компанията цели да реализира своята визия,
взимайки предвид мнението на потребителите през цялото им потребителско
пътешествие, събирайки обратна връзка от всяка стъпка – от разработването на
продукта и услугата до функциите на потребителския интерфейс /UI/, дизайна, и,
разбира се, зрителското изживяване.
В образа на LG за това какво е телевизията, холът се
превръща в център на начина на живот – фокусиран върху осигуряването на
персонализирано изживяване, което кара потребителите да искат още и още.
“Sync to You” се
отнася до предоставянето на потребителско изживяване с персонализация от
следващо ниво. Що се отнася до хардуера, това ознчава въвеждане на нови и
различни екранни продукти, предназначени за различни аудитории. Това включва
екрани, които използват Zero Connect технология, за да предоставят свобода на
пространствения и интериорен дизайн, гъвкави екрани, които потребителите могат да
огъват според нуждите си, както и екрани, които разчупват конвенционалния
дизайн.
Когато става въпрос
за софтуер, “Sync to You” се фокусира върху предоставянето на уникално
изживяване, оптимизирано за всеки отделен потребител, благодарение на webOS, отворената
и постоянно развиваща се смарт TV платформа на LG. Това включва възможността за
персонализиране на широк набор от функции и настройки според предпочитанията,
като се започне с конфигурация на потребителския интерфейс, препоръки за
съдържание и качество на картината. Но освен това се развива и до предоставяне
на разширено потребителско изживяване, благодарение на широката гама от
интерактивни услуги от разнообразни категории, като облачен гейминг, домашна
сигурност, домашен фитнес и здраве.
Достъпен е и набор
от виртуални светове, от DASVERSE, виртуален музей на изкуствата, който
позволява на потребителите да се разхождат вътре и да изпитат емоции отвъд
креативните творения. Или SANSAR, първата в света услуга за телевизионна
метавселена, пълна платформа за смесена реалност, която предлага изживявания,
случващи се едновременно и в двете реалности. Както и Oorbit, ново облачно
решение, което позволява на потребителите достъп до взаимосвързани дигитални
светове. Masterclass приложението на LG телевизорите предлагат достъп до над
180 курса, преподавани от най-добрите инструктори в света, благодарение на
партньорството с ADT – така потребителите на LG TV могат да се възползват от
многото предимства, разработени ексклузивно за webOS.
Телевизорите LG
предлагат и разнообразие от фитнес услуги – от Xponential, най-голямата в света
фитнес група, и Less Mill, до MaxPro, която
позволява на потребителите да свържат фитнес уреда си към телевизора. Exercite
е още една функция, която предлага сензор на движението, разпознаващ позицията
на тялото.
Втората част от
мотото на LG, “Open to All,” се отнася за колаборациите, приобщаването и
устойчивостта. Чрез отворените партньорства, потребителите на LG телевизори ще могат да се свързват към
различни платформи и устройства от непрекъснато нарастваща екосистема.
Комуникацията и контролът ще бъдат изключително плавни, благодарение на
подръжката на Matter, последния отворен стандарт за свързаност на
интелигентните решения за дома.
LG телевизорите са
разработени така, че да са достъпни за всички потребители, независимо от
тяхната възраст или способности. Благодарение на регулярни консултации с
консултативна група за достъпност, чиито членове включват хора, живеещи с
различни увреждания, LG
непрестанно разработва и пуска на пазара приобщаващи технологии и функции. Сред
наличните такива функции на телевизорите LG в момента са надписи
аудио-към-текст, както и екран с езика на знаците, който може лесно да се мести
и оразмерява, така че да отговори на нуждите на потребителя. Това са и услуги,
достъпни на телевизорите LG, създадени специално с мисъл към по-възрастните
потребители и децата.
Устойчивостта е друг
важен елемент за LG
телевизорите и визията на компанията. Всички телевизори на LG се изпращат в
кутии с едноцветен печат, направени от биоразградими материали. Самите
телевизори съдържат части от рециклирана пластмаса. LG OLED телевизорите
заслужават специално споменаване, що се отнася до устойчивостта, тъй като при
тях се използва по-малък брой компоненти, които предлагат по-добра възможност
за рециклиране в сравение със своя LCD аналог. Нещо повече, тъй като те нямат
нужда от подсветка, заедно с цялостно по-малкия брой използвани елементи,
създават по-малко отпадък за рециклиране.
Водени от новата си
визия “Sync to You, Open to All,” и твърдото си убеждение, че животът е добър /“Life’s
Good”/, LG продължава да предоставя различни лайфстайл изживявания и
изключителна добавена стойност на своите потребители.
Няма коментари:
Публикуване на коментар