Емблематична
кампания за поддържане на бради набра средства за каузата „Нашите недоносени
деца“
За пореден път Scalefocus затвори годината с позитивен резултат със
социално значение. През станалата емблематична за бранша кампания IT Beards и с
помощта на фондация BCause, екипът на софтуерната компания направи дарение за каузата на „Нашите
недоносени деца“.
В края на 2022,
кампанията в България, Северна Македония и Турция, премина под мотото „Грижим
се един за друг и заедно създаваме промяна“. IT Beards e традиционна за
Scalefocus инициатива, в която колеги се включват в състезание за най-добре
поддържана брада. Чрез гласуване се генерират постъпления, които се насочват
към избраната кауза. За целта е изградена специална платформа, която поддържа
снимките, гласуването, безкасовите плащания към фондацията и по този начин
гарантира на потребителите изцяло дигитално преживяване в духа на работата от
разстояние. Освен мъже, през 2022 за първи път със снимки с фалшиви бради и
мустаци се включиха и дамите от компанията и през забавлението значително
увеличиха постъпленията.
„Има много начини една компания да е социално ангажирана, но това,
което ние си позволяваме да показваме публично, всъщност са усилията на нашите
колеги, каузите, в които влагат сърцето си. IT Beards e страхотен пример за
това – почти една трета от екипа припозна кампанията и активно допринесе за
нея. Включиха се колеги от трите държави, в които присъстваме, както и хора
извън компанията, които искат да подкрепят децата. Езикът на социалната
отговорност е общ и географските граници се размиват. За нас това е една от
няколкото по-големи традиционни кампании през годината и говорим за нея, защото
вярваме, че доброто е заразно и добрият пример трябва да се споделя“, коментира Иван Иванов, Главен изпълнителен
директор на Scalefocus.
IT Beards се случва
всяка година през м. ноември и минава под знака на глобалното движение
Movember. Освен дарителството, инициативата има за цел да информира за
рисковете за мъжкото здраве и да провокира грижа за себе си и най-близките.
През 2022 г. за първи път кампанията надскочи тази рамка и обедини както мъже,
така и дами, в подкрепа на здравето на най-малките.
„Това е една от няколкото големи инициативи, които провеждаме вътрешно,
но определено е тази, която генерира най-много приходи и обединява енергията на
колегите“, разказва Цветелина
Еремиева, Директор Човешки ресурси в Scalefocus. „Важен е крайният резултат, разбира се, но също така е важно да
достигаме до колегите през забавния елемент и да развиваме културата на
социална ангажираност, която е толкова характерна за екипа на Scalefocus. И се
радваме, че сме добрият пример, който и други компании последваха“.
„За нас е от значение всяка подкрепа на каузата ни, но не по-малко
важно е да виждаме как тя се разпространява и добрият пример се предава от
човек на човек. Много е мотивиращо и за нашата работа да виждаме цели екипи,
обединени с грижа към най-малките герои и техните семейства. Искрено ни вълнува
всеки жест, всяка усмивка от любов към живота, всеки споделен миг и подадена
ръка“, коментира Моника
Златанова от Фондация „Нашите недоносени деца“.
Няма коментари:
Публикуване на коментар