Петото събитие на
кампанията „Смело напред“ се състоя пред главния офис на телекома в Бизнес парк София
Стотици ентусиасти
се раздвижиха на метри от работното си място заедно с Yettel в Бизнес парк София. Петото събитие от
кампанията „Смело напред“ се състоя пред главния офис на телекома в Младост 4 и
с любезното съдействие на топлото есенно слънце успя да откъсне от мониторите
много от служителите в офисите наоколо. Мъже и жени от всички възрасти се
включиха в индивидуални и групови спортни активности с различна
продължителност, в които професионални инструктори им показваха разнообразни
упражнения.
Участниците можеха
да избират между натоварвания с различна продължителност – 3,5, или 7 минути, а
успешното завършване им носеше тематични подаръци. Двама спечелиха и големите
награди – Apple Watch SE GPS + Cellular и безжични слушалки HAMA Spirit Chop BT
TWS, които бяха изтеглени в томбола с всички, включили се в събитието през
деня. За усмихнатия екип на Yettel беше истинско щастие да види обаче, че не наградите, а удоволствието от
раздвижването и забавното изживяване караха някои от участниците да се връщат
пред шатрата на оператора и да се включат в две и дори три активности.
Освен да се откъснат
от корпоративната среда и да раздвижат телата си, служители и минувачите имаха
възможността и да разгледат и изпробват най-новите поколения смарт часовници от
католога на Yettel. Така от първа ръка
успяха да се запознаят с функциите на смарт джаджите, които ги правят силен
съюзник в постигането на спортни цели и дългосрочното поддържане на физически
по-активно всекидневие.
Именно използването
на модерните смарт технологии в помощ на по-здравословния и активен начин на
живот са в основата на кампанията „Смело напред“. Само за няколко месеца тя
вдъхнови стотици хора да се движат повече, да обръщат внимание да двигателните
си навици и култура, и да постигнат по-балансирано всекидневие. Инициативата стартира
в разгара на лятото с две събития във Варна и в Приморско, след което се
пренесе в столицата с още три ивента. Петте издания успяха да достигнат до над
11 000 души, а над 1800 от тях се включиха в спортните активности.
Балансът е в
основата на корпоративните ценности и култура на Yettel. С анонсирането на новия бранд компанията си
поставя за цел да помага на потребителите да имат по-добър живот със своите
продукти, услуги и инициативи.
Повече за кампанията
„Смело напред“ на Yettel можете да видите тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар