Академия „Атлантида“, Investclub Kids и MedicalSpace.org
са финалистите, които ще се борят за голямата награда от 20 000 лева
Приключи онлайн
гласуването в деветото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на
Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach
for Change България – ПРОМЯНАТА.
След три седмици на
оспорвана надпревара за подкрепата на публиката, социалните предприемачи,
които събраха най-много гласове и продължават в следващия етап на конкурса, са Академия „Атлантида“, онлайн академията за финансова грамотност за тийнейджъри Investclub Kids и дигиталната платформа MedicalSpace.org. Четвъртото и петото място заеха фондация “Радост за нашите деца” и SportAnalytik България.
които събраха най-много гласове и продължават в следващия етап на конкурса, са Академия „Атлантида“, онлайн академията за финансова грамотност за тийнейджъри Investclub Kids и дигиталната платформа MedicalSpace.org. Четвъртото и петото място заеха фондация “Радост за нашите деца” и SportAnalytik България.
Мисията на Академия
„Атлантида“ е да развие математическия талант на българските деца в цялата
страна. Нейният създател Митко Христов вярва, че образованието трябва да
развива не само академичните, но и личностните качества на децата, а
математиката е един от пътищата за постигането на тази цел.
Онлайн академия
Investclub Kids има високата цел да повиши финансовата грамотност на децата
между пети и дванадесети клас, за да може всеки зрелостник, който влиза в света
на „възрастните“, да бъде подготвен за малките и големи финансови решения в
живота си.
Мисията на
MedicalSpace.org е да осигури справедлив достъп до качествено медицинско
образование в България. Младите и ентусиазирани специалисти са създали
безплатна онлайн платформа за кандидатстудентска подготовка по медицина, така
че лекарите на утрешния ден да не зависят от финансовите възможности на техните
семейства днес.
На 1-ви ноември 2022
тримата финалисти ще представят проектите си пред жури с представители на Нова
Броудкастинг Груп и фондация Reach for Change. Социалните предприемачи ще
трябва да убедят и петчленното детското жури на ПРОМЯНАТА, съставено от деца на
възраст между 11 и 13 години, че тяхната инициатива заслужава голямата награда.
Детското и
възрастното жури ще вземат заедно окончателно решение кой ще бъде големият
победител в деветото издание на конкурса. Победителят и останалите четирима
финалисти ще бъдат наградени в същия ден от представители на Нова Броудкастинг
Груп и фондация Reach for Change на официална церемония.
Класиралият се на
първо място от детското и възрастното жури ще получи безвъзмездно финансиране в
размер на 20 000 лв., другите двама финалисти от онлайн гласуването получават
по 15 000 лв. всеки, а класиралите се на четвърто и пето място – по 5 000 лв.
Петимата отличени
социални предприемачи в тазгодишното издание на ПРОМЯНАТА ще станат част от
Инкубатора на ПРОМЯНАТА за шест месеца и ще получат обучения, консултации от
бизнес ментори, достъп до международната мрежа от социални предприемачи на
Reach for Change. Те ще могат да се възползват и от рекламна кампания на
дейността си на стойност 30 000 лв. в телевизионните канали на Нова
Броудкастинг Груп.
Няма коментари:
Публикуване на коментар