Нов смартфон си прокарва път с фокус върху стилния,
приятен на докосване дизайн
Тъй като днешните
смартфони стават все по-еднакви и трудно различими само по технически
спецификации, LG Electronics /LG/ отговаря на предизвикателството като поема по
нов продуктов път, който ще подчертае различията с отличителния елегантен и
приятен на докосване дизайн, за да се разграничи от останалите. Първото
устройство, което илюстрира тази нова философия, е предстоящият LG VELVET,
който се отличава с уникална камера „Raindrop“ и симетрична, плавна форма,
приятна както за окото, така и на допир.
LG VELVET ще бъде първото устройство, което прилага новата бранд стратегия за
мобилни апарати на компанията, отдалечавайки се от буквено-цифрови обозначения
в полза на познати и изразителни наименования, които ще помогнат на потребителя
да улови същността на устройството, подхождащо най-добре на неговата личност и
непрекъснато променящите се тенденции. Наименованието „кадифе“ е предназначено
да предизвиква образа на блестяща гладкост и първокласна мекота - двете ключови
характеристики на новия телефон.
„Новият ни брандинг
отразява актуалните тенденции в отговор на уникалните лични вкусове и емоции на
индивида с по-голям акцент върху дизайна“ заяви Чанг Ма, старши вицепрезидент
по продуктова стратегия в LG Mobile Communications Company. „Това е един по-интуитивен
подход, който сме сигурни, че ще откликне на днешните потребители и ще ни
помогне да установим по-ярка бранд идентичност.“
Няма коментари:
Публикуване на коментар