В седмицата на Великден Lidl предлага 25% отстъпка на избрани продукти „Родна
стряха“
Специално за предстоящите
празниците Лидл България стартира акция с 25% отстъпка на избрани продукти „Родна
стряха“. Сред тях са традиционни артикули като суровосушени колбаси, биволско
кисело мляко, сирене от краве и биволско мляко и други.
„Родна стряха“ е
продуктова линия с висококачествени продукти на български производители, която включва
82 продукта на 32 български производители.
Един от доставчиците на
млечни продукти за линията „Родна стряха“, чиито продукти са част и от
актуалната промоция, е българският производител „Млечни продукти“ ООД. Освен
продукти „Родна стряха”, компанията произвежда артикули и за собствената марка
на Lidl Pilos. Само за първите 3 месеца на 2020 г. „Млечни продукти“ ООД е
реализирала близо 40% ръст на оборота, спрямо същия период на миналата.
„Благодарение на нашето успешно
партньорство успяваме да правим нови инвестиции в производството и да
поддържаме изключително високо ниво на качество на всички наши продукти“, подчертава
Боряна Златанова, зам. управител, Млечни продукти ООД. Тя допълва още, че
благодарение на Lidl достигат и до чужди
пазари. Сред добрите примери са продуктите на база биволско мляко – сирене,
кашкавал и кисело мляко, които се радват на голям успех и постоянно участват в
тематичните седмици на Lidl в държави като Германия, Гърция, Румъния, Унгария и
други.
Част от продуктова линия „Родна
стряха“ е и селекцията „От собствената ферма“ в млечния и месния асортимент, произведени
със суровини на самия производител. Това насърчава производството на висококачествени
местни суровини, а възможността за по-добър контрол на целия процес – от
суровините до готовия продукт – е предпоставка за още по-високо качество.
Благодарение на успешното
си партньорство с българските производители Лидл България успява да предложи на
своите потребители богат избор от качествени български продукти с оптимално
съотношение качество-цена. При влизането си на българския пазар през 2010 г.
Лидл България работи с 85 български доставчика, с част които продължава
партньорството си и до днес. Към момента българските партньори на веригата са
над 200 и преобладават в основните продуктови групи: хляб, прясно месо и
колбаси, млечни продукти, плодове и зеленчуци.
Няма коментари:
Публикуване на коментар