Translate

четвъртък, 26 март 2020 г.

Тийн сериалът „Аз съм Изи” с дебют във Vbox7.com през април


Мари Константин, Дара Екимова и Симона Милушева влизат в главните роли

Симона
„Аз съм Изи“ е най-новият проект на продуцентската компания 7Talents, която стои зад хитовите продукции „Не така, брат“ и „Следвай ме“. Сериалът ще предложи история за приятелства, любов, предателства и отмъщение тази пролет във Vbox7.com. Продукцията събира на едно място популярни любимци на тийнейджърите, а в главните роли влизат Симона Милушева, Мари Константин и Дара Екимова.
Мари
В ролята на Изи –  най-популярното момиче в училище, се превъплъщава известната влогърка Симона, която споделя интересното си ежедневие с над 117 хиляди последователи. Съвсем наскоро излиза дебютното ѝ парче „Над нещата“, а участието й в тийн драмата „Аз съм Изи“ е новото предизвикателство, в което се впуска. 
Блогърът и инфлуенсър Мари Константин, позната като Лора от хитовия уеб сериал „Унилайф“, ще влезе в ролята на отмъстителната Радина. В момента Мари следва „Връзки с обществеността“ в Софийския университет, а когато не е пред камера, обича да готви. Въпреки че не открива прилика с героинята си, тя с удоволствие влиза в този различен и нетипичен за нея образ. 
Дара
Популярната певица Дара Екимова влиза в сериала с ролята на най-добрата приятелка на Изи – Криста. От една година Дара повече от успешно развива музикалната си кариера, а плътно до нея е нейната майка – Ива Екимова. Тъй като целият ѝ живот до момента е бил обвързан с музика, тя взима решението да покаже една нова страна на артиста в себе си в „Аз съм Изи“.
Каква е цената на популярността в училище? През какви перипетии ще трябва да преминат героините и как ще се развият динамичните им отношения в сериала?
Не пропускайте новия уеб сериал „Аз съм Изи“ през април ексклузивно във Vbox7.com.

Няма коментари:

Публикуване на коментар