LG лансира
автомобилни инфотейнмънт системи и мениджмънт на сгради съвместно с Microsoft Azure Cloud и
изкуствен интелект
LG работи с Microsoft да създаде автомобилни
инфотейнмънт системи, програми за управление на сгради, както и други
колаборации от бизнес към бизнес. Както беше обявено на CES 2020, LG избира
Microsoft Azure и
услугите за изкуствен интелект, за да подобри дигиталната трансформация на LG в B2B и да се превърне в двигател на растежа.
Преди година, LG започнаха
да си партнират с Microsoft, за
да подсилят и още повече да увеличат растежа на автономните коли и инфотейнмънт
системите си. LG ще разшири обхвата на
новите си проекти отвъд автомобилния сектор и още повече в търговското
пространство.
LG планира да подобри
системите си за управление, за да активира повче опции за контрол на енергията
в сградите (BECON) и развитие на HVAC /отопление,
вентилация и климатизация/ системата по-добре, с помощта на Azure. Докато разпространява BECON системата по света с
помощта на Microsoft, компанията ще развие
още по-нова нейна версия с Azure
cloud с двойна функция, включваща услуги за изкуствен
интелект.
Интеграцията на Azure в инфотейнмънт решенията
на LG ще подобри още повече
преживяването в колата. Това е така благодарение на невероятната комбинация от LG webOS Auto и
платформата на Microsoft за
свързани автомобили, за да доведе до ново поколение свързани превозни средства.
За следващата версия на webOS
автомобилите, LG ще допринесе с нови HMI (интерфейс за човешка машина) преживявания,
особено в забавлението в колата и ефикасността на работното място.
Системата за инфотейнмънт на LG ще интегрира виртуален личен асистент,
технология от LG подкрепена от решенията
за виртуален асистент на Microsoft,
както и собствените виртуални асистенти на производителите на коли, за да
подобри бранд преживяването и да предостави множество свързани услуги за
крайния потребител. Този иновативен софтуер е създаден, за да ускори
финансовото изражение на новите дигитални услуги.
„Microsoft
допълва перфектно технологиите предложени от LG и създава синергия за решенията на LG за B2B. Нашата работа с Microsoft ще
помогне да се създаде конкурентност и да се достигне дигиталната трансформация
на LG за
бизнес средата, под формата на двигател на растежа за бъдещето,” казва Д-р Лий Санг-йонг, старши вице-президент
и ръководител на Automotive & Business Solutions Center към LG Electronics.
„Microsoft вдъхновява
мобилнитe компании да се променят
дигитално и да идентифицират нови бизнес възможности. LG насърчава
иновациите и снабдява потребителите с нова добавена стойност на услугите,
построявайки собствени дигитални способности и култура ръководена от данните,“
казва и Санджей Рави, генерален директор на Automotive Industry в Microsoft Corp.
Няма коментари:
Публикуване на коментар