Компанията е партньор на Съюза на българските
автомобилисти при избора на
“Най-добър млад шофьор на България”
На финала на състезанието
„Най-добър млад шофьор на България“, което се проведе този уикенд в София, ЗАГОРКА
АД за пореден път затвърди дългогодишните си усилия в подкрепа на отговорното поведение
и безопасността при шофиране.
За компанията
безопасността на пътя е сред основните приоритети, залегнали в дългосрочната и стратегия.
Пивоварната демонстрира дългосрочен ангажимент и чрез мащабното си партньорство
F1®-Heineken®, което стартира през 2016 г. с кампанията
“When You Drive, Never Drink” и посланици Дейвид Култард и сър Джаки Стюърт.
В основата на
партньорството стои ясното и добре обосновано послание за отговорна консумация -
“Когато шофирате, никога не употребявайте алкохол”, с което както на глобално,
така и на местно ниво, компанията се стреми да бъде двигател на положителната
промяна.
Катерина Миланова, мениджър
Корпоративни комуникации и устойчиво развитие, Загорка АД., сподели:
-С партньорството ни със
Съюза на българските автомобилисти, целта ни е отново да привлечем внимание към
отговорното поведение, когато сядаме зад волана. От нас зависи да не
консумираме алкохол, когато ни предстои да шофираме, като нашето решение е
когато консуматорите ни искат да се насладят на любимото пиво, да изберат
такова с 0.0% съдържание на алкохол или да се възползват от услугите на
компаниите, които ще осигурят безопасното им транспортиране до дома. Вярваме,
че поставянето на безопасността на първо място и поведението на пътя е лична
отговорност с обществена значимост.
Считана за една от
най-иновативните в сектора, според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата
компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазар. Heineken 0.0% и Загорка 0.0% са най‑продаваните в категорията си в България, а Ариана Радлер е
първият радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно
предложение.
През месец април 2019 г.
компанията представи цялостна линия от безалкохолни продукти, които целят да
дадат на потребителите възможност за по-широк избор, когато искат да консумират
отговорно. Zero Zone увеличава моментите в ежедневието, в които потребителите
могат да се насладят на любимия си вкус бира – на обяд или след тренировка или
дори на вечеря, без да се налага да се лишават след това от възможността да
шофират.
В унисон с обществения
диалог за отговорна консумация, ЗАГОРКА инвестира много ресурси и усилия в
развитието и промотиране на безалкохолно портфолио, за да отговори на нуждите
на потребителите, които искат да се насладя на любимата си бира с отговорност и
без риск за тях и другите участници в движението по пътищата. Портфолиото Zero
Zone включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с локалните брандове Загорка 0.0% и Ариана Радлер 0.0% с
вкусовете лимон, малина, тъмен лимон, портокал и грейпфрут.
Няма коментари:
Публикуване на коментар