Translate

вторник, 12 юни 2018 г.

Гичка: След Hell's Kitchen вече не работя в училищния стол


Тя бе един от най- колоритните участници в предаването Hell’s Kitchen. Без никакъв опит в професионалната кухня, Гичка Красимирова от Костинброд успяваше да се справя с предизвикателствата в кулинарната надпревара и да стигне почти до финала.
"Принцесата на Hell’s Kitchen", така шеф Ангелов наричаше Гичка и не криеше симпатиите си към нея.
Гичка започва работа в производството на тестени изделия още на 15 г., но признава, че на занаята в кухнята я учи нейният свекър, който по професия също е готвач.
Започва работа в кетъринг компания, а след това става главен готвач в детски стол.

- Гиче, след края на Hell’s Kitchen доволна ли си от победителя в шоуто?
- Разбира се, че съм доволна. Дани го заслужава. Той е много добър готвач.
- Дани Спартак ли беше твоят фаворит или друг от участниците? 
- Моят фаворит беше Филип. Той е истински професионалист в кухнята и на теория, и на практика знае много.
- Самата ти как реши да участваш във формата?
- Всичко се случи много бързо, не вярвах че ще изберат точно мен, но имах подкрепата от семейството си. Радвам се, че участвах и успях да науча доста неща и да се запозная с много хора.
- Кое беше най-трудно за теб по време на участието ти в Hell’s Kitchen?
- Най-трудно ми беше, когато някои от участниците ме наричаха слаб готвач. Също така и заради липсата на семейството ми.
- Шеф Ангелов каза, че ти си неговата слабост в този формат. Според теб с какво успя да спечелиш симпатиите му?
- Шеф Ангелов е изключителен професионалист. Мисля, че той е пример за всеки готвач. Не знам дали съм спечелила симпатиите му, но никога няма да забравя как ме накара да ям стриди и най-вкусното шкембе, което съм яла, бе в ресторанта му.
- Как се появи твоя интерес към готвенето?
- От много малка се занимавам с правенето на тестени изделия. Но всичко започна от една коприва. Свекърът ми ме накара да готвя, беше пълен провал. Той беше много добър готвач и го помолих да ме научи на занаята. Така започна всичко.
Ти беше и един от участниците с най-голям прогрес в шоуто, кои бяха най-важните уроци, които успя да научиш?
-Научих, че когато има кой да ти подаде ръка (да ти покаже кое как се прави) винаги ще се справиш, стига да имаш желание, естествено. Също така разбрах, че не трябва да се доверяваш прекалено много.
- Някои от вечерните резервации бяха доста критични за вас. Лично за теб кои бяха най-
стресовите моменти?
- Вечерните резервации бяха много тежки. От страни изглежда лесно, но не е така. Най-тежка беше резервацията за близките ни. Аз не откъсвах очи от тях, а в същото време трябваше и да готвя.
- А най-вълнуващите такива в предаването?
- За мен най-вълнуващият момент беше, когато трябваше да готвим сутрешна закуска за децата. От силно вълнение аз се провалих. Това ми напомни за външния свят. Все пак за деца работя, не трябваше да се притеснявам, но го направих.
- Какво се случва с теб след края на шоуто? Работиш ли още в училищния стол и въобще как се промени живота ти след Hell’s kitchen?
- В момента работя, но не в стола. Там започнах просто, за да се запозная с детската кухня. Сега се занимавам с кетъринг. 
- А какви са плановете ти за бъдещето?
- Не обичам да правя планове, съдбата си знае работата. Но с сигурност ще изчета и науча световна кухня.
- Кое ястие от Hell’s Kitchen категорично не искаш да готвиш повече?
-Колкото и странно да звучи, детето ми иска да ѝ правя ястията от предаването. Колкото и да не харесвам тази кухня, на нея и харесва, така че ще ги готвя.

vesti.bg
--------
От предаването шеф Ангелов, почти накрая я изгони, под претекст, че не е достатъчно нахъсана и мотивирана да спечели шоуто.
Гичка отрече някои от слуховете за нея. Тя заяви, че се е сблъскала се със жълтата преса и е категорична, че няма богат любовник, няма пет спални, няма кожени палта…

Няма коментари:

Публикуване на коментар