от Сдружение за подпомагане на малкия и среден бизнес – Обединени
бизнес клубове (ОБК) по време на втората Балканска конференция за МПС.
Компанията бе наградена за отличните резултати, които българските производители
реализират благодарение на партньорството си с Лидл България.
Милена Драгийска, главен
изпълнителен директор в Лидл България, коментира:
-Изключително сме щастливи за тази награда и че нашата подкрепа за
българските производители намира заслужено признание от страна на институциите
и бизнес организациите в страната.
От стъпването си на българския пазар през 2010 г. Лидл България работи
активно с българските производители и инвестира в дългосрочна политика в
подкрепа на българското производство. Компанията ги подкрепя в две основни
посоки – възможности за реализация на българския пазар и възможности за износ.
Веригата предоставя на родните доставчици възможност да предлагат
своята продукция в търговската й мрежа в цялата страна – 88 магазина в 46
града. Един от най-успешните примери е „Родна стряха“ – първата продуктова
линия с висококачествени продукти само от български производители, която
включва 87 продукта от общо 31 доставчика.
Лидл България предлага на своите български доставчици и изключителни
възможности да изнасят продукцията си в чужбина, благодарение на филиалната
мрежа на Lidl в цяла Европа. Доказателство за това са
резултатите, които компанията постига през 2017 г. – продажби за над 15 млн.
лева на 20 български компании в 7 000 магазина в 22 страни в Европа. Лидл
България дава реален шанс за устойчиво бизнес развитие на малки и средни
компании, като споделя с тях своето ноу-хау, разработва съвместно нови продукти
и повишава тяхната конкурентоспособност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар