Компанията отчете
11% ръст във финансовите резултати за последната фискална година
Петър Бънков е новият GDC Operations & Service Delivery Manager в Experian за България. Той ще бъде връзката между
четирите направления на Experian в България – продуктова разработка, анализи,
финанси и инженерна поддръжка със заинтересованите бизнес партньори в
компанията.
Зад гърба си Бънков има над 20 години опит в ръководенето на системи за
предоставяне на услуги и отчитането на приходи и разходи за международни IT компании и управление на над 400 души по цял свят. 10 години от професионалната си кариера е реализирал в Microsoft. Негово дело е разработката на успешния модел за обслужване на клиенти
и бизнеса за цялостна поддръжка, който предоставя услуги за 12 държави в
Югоизточна Европа. След това ръководи бизнеса за поддръжка на
компанията в 24 държави в Централна и Източна Европа. Преди да се присъедини към Experian
Бънков е бил генерален мениджър за Sutherland България, където е управлявал операциите по бизнес процесите на EMEA клиенти като Dell, Cisco, McAfee и Allianz.
Назначаването на Бънков е част от стратегията на Experian за развитието на експертност и умения, които да отговарят на
очакванията на клиентите в глобален план. През последните две години
служителите в офиса на компанията в България се увеличават с 50%, а тенденцията
на растеж се очаква да бъде продължена с 25-30% в следващите няколко години.
Стратегията включва и изграждане на възможности за синергия и обмен на знания и
опит, което на глобално ниво съдържа и ключови инвестиции в добавянето на нови
източници на информация и резерв на значими бъдещи инициативи.
Experian отчете 11% ръст на приходите за Европа, Близкия изток и Африка, както и за Азиатско-Тихоокеанския
регион. Компанията разшири своя B2B бизнес и
отбеляза благоприятни тенденции при обслужването на клиенти през последната
фискална година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар