
„Чрез това партньорство ние правим поредната стъпка
в стратегията да отговаряме на нуждите на потребителите чрез предлагане на силно
и високо-конкурентно портфолио, което се състои от водещи марки и обхваща все по-голям
брой поводи за консумация - 24 часа на ден, 7 дни в седмицата. Убедени сме, че новото
попълнение в нашето портфолио за дистрибуция с тази прекрасна марка ще създаде уникални
перспективи и възможности за нашите клиенти“, сподели Светослав Атанасов, главен
изпълнителен директор на Кока-Кола ХБК България.
„Убеден съм, че заедно с нашия нов партньор Кока-Кола
ХБК България ще продължим успешното ни пътуване за усъвършенстване на бранда и разширяване
на бизнеса в България“, добави Лоранд Пап, Мениджър за България, Унгария, Чешка
република, Словакия, Полша и Румъния в Mast-Jägermeister SE.
Няма коментари:
Публикуване на коментар