Признанието е естествен резултат от поредицата
социално отговорни инициативи, които компанията реализира през 2017 година,
сред които и нейната най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър
живот“, която отразява стремежа на компанията да
допринася за по-пълноценния и качествен живот на хората от различните региони.
С помощта на своите клиенти веригата събира фонд в размер на 252 741 лева, с
който финансира 31 социално значими проекти в следните 4 области: образование,
околна среда, култура и историческо наследство и здравословен начин на живот.
Изминалата година е белязана и от старта на
най-голямата инициатива, насочена към децата – „Lidl за твоето дете“. Като част
от нея е и съвместната инициатива с детския научен център Музейко – „Lidl
Неделя в Музейко“. Благодарение на нея, в продължение на 12 месеца всяка втора
неделя от месеца деца и родители могат да посещават центъра на символичната
цена от 2 лева. Така необятният свят на науката става още по-достъпен за малки
и големи, а доказателство за това е цифрата от близо 19 000 деца и
родители, които посещават инициативата в периода март-декември 2017 г.
Компанията продължава усилията си и в още една област – грижата за околната
среда и биоразнообразието. Доказателство за това са инициативите „Дай шанс на
Балканката“ и „Зелена линия Витоша“, които през 2017 се провеждат за 4-ти и
7-ми пореден път.
„Голяма е радостта ни, че получаваме тази
награда. Изминалата 2017 година беше силна за Лидл България по чисто
икономически показатели – откриването на втория ни логистичен център в с.
Кабиле с инвестиция от над 80 млн. лв., подкрепата ни за българските
производители и продуктовата ни линия „Родна стряха“, откриването на над 300
нови, високо платени работни места, реализирания ръст в продажбите и броя на
нашите клиенти. Редом с икономическите успехи обаче, Лидл България доказва, че
българският бизнес не само може, но и трябва да генерира печалба по отговорен
за обществото начин. Затова и първата награда за корпоративна социална
отговорност е изключително ценно признание за нас. Разбирането ни за симбиоза
между бизнеса и обществото е и благодарение на креативността, принципите и
ценностите, които споделяме с нашите над 2 300
служители“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на
Лидл България.
Няма коментари:
Публикуване на коментар