Млечен шоколад с мед, сол и цели
бадеми и ароматни вкусове на джинджифил, мандарина и круша от Сър Едуард и Лорд
Нелсън
Веригата
обогатява трите продуктови категории, като добавя нови вкусове с характерното
за Lidl оптимално съотношение качество-цена и поставя силен фокус върху
социалната отговорност при продуктите и употребата на сертифицирани суровини.
Едни
от най-доволните безспорно ще бъдат почитателите на шоколада. Във всички Lidl
магазини те могат да намерят над 40 шоколада собствена марка, което прави Лидл
България веригата с най-голямо разнообразие от собствени марки шоколад на българския
пазар. Една от новостите е, че познатата собствена марка Fin carre вече ще се
предлага в двойно по-голям грамаж от 200 гр., както и в неустоими нови вкусове.
Клиентите на веригата вече могат да опитат млечен шоколад с бисквити NEO, а
съвсем скоро ще се насладят и на бял шоколад с цели лешници, бял шоколад с цели
бадеми, както и на една напълно нова комбинация – млечен шоколад с мед, сол и
цели бадеми. Нови изкушения предлага и другата собствена марка висококачествени
шоколади на Lidl – JD Gross. За първи път под тази марка шоколюбителите ще
могат да опитат вкусове с шам фъстък, морска сол и леко пикантен чили вкус.
Освен богатото разнообразие и високото качество, всички шоколади на Fin carre и
на JD Gross са сертифицирани. Първите са със сертификат UTZ (което на езика на
маите означава „добро“), а вторите – със сертификат Fairtrade Cocoa Program. И
двата сертификата гарантират, че използваното какао е отглеждано съгласно
изискванията за социално отговорно земеделие и с мисъл за бъдещето.
Също
толкова интересни са и продуктовите гами на кафето и чая, където веригата
отново залага на висококачествени и сертифицирани сортове на изгодна цена. Общо
13 вида кафе от собствената марка Bellarom и близо 30 вида чай собствена марка
очакват любителите на двете ароматни напитки. Сред новите кофеинови предложения
е комбинацията между Арабика и Робуста, която вече се предлага в нова по-голяма
разфасовка от 1 кг.
Не
спира да се обогатява и селекцията чайове в Lidl. През следващите месеци
аристократично звучащата марка Лорд Нелсън ще предложи серия от нови вкусове с
джинджифил, а любителите на плодовите нотки ще бъдат изкушени с червен
портокал, ябълка с витамин С, горски плодове и комбинация от ягода и малина. На
богата гама от зелен, черен и плодов чай залага и другата собствена марка чай –
Сър Едуард. Зелен чай с мента и жасмин, зелен чай с мандарина, черен чай с
лимон, портокал и горски плодове, както и плодов с боровинки, цитрус и круша са
сред нейните най-любопитни вкусове.
Няма коментари:
Публикуване на коментар