по време на срещите от
Световната лига, които се проведоха в началото на месеца в Двореца на културата и
спорта.
Като основен спонсор на Българска
Федерация Волейбол Лидл България се грижеше да има подкрепа със свежа храна и
напитки, не само за отбора, но и за всички фенове. Под мотото
на партньорството „Свеж партньор, здрав отбор“ Lidl
предлагаше за всички посетители специална селекция от менюто на националите,
лично изработено от лекаря на отбора като най-подходящо за хранителния
им режим преди мачовете и по време на тренировъчния процес. Подбраните продукти
включват богат избор от плодове и зеленчуци, ядки, качествени млечни продукти и
шоколадови десерти от асортимента на търговската верига.
В Lidl фен-зоната пред залата близо 2000
почитатели се заредиха с дух за победа, като изрисуваха своя свеж екип за
по-силна подкрепа, както и премериха сили в мини-турнир по гигантски волейбол.
Няма коментари:
Публикуване на коментар